Livet :)

Livet rullar på utan några större överraskningar. Jobbar hela dagarna och jag trivs så bra
på jobbet och med mina kollegor och barnen är så otroligt underbara. I fredags hade jag
så gott som hela barngruppen över mig och vi hade ett enda stort och mysigt kramkalas :)
Börjar komma in i rutinerna på riktigt nu och känner mig hemma där :) Imorse gick jag dubbelt
på öppningen och det va inga konstigheter, lätt som en plätt så på onsdag ev ska jag "lära"
upp en annan nykomling :) Imorrn kör jag dubbelt så jag lär mig stänga och det innebär en
lång, skön och välbehövlig sovmorgon för mig och Thea :D
 
Patrik fick inte lägenheten, den blev för dyr. Vart väldigt besviken för hans skull men även för
min egen skull då jag hade ordnat annat boende tills vidare. Kan visserligen flytta ändå men
vet inte hur glad Patrik skulle bli då. Känner bara att jag måste komma härifrån så fort som
möjligt!
 
Och mellan mig och Andréas går det toppen :D Blir bara mer kär för varje dag i denna
underbara kille. Men jag saknar honom så otroligt sjukt mycket :( Har inte träffat honom
sen i måndags morse och det känns som en evighet innan det är fredag kväll och jag får
tillbringa hela helgen med honom :( Får se va vi hittar på, han ville att vi skulle laga mat
tillsammans och det säger jag inte nej till. Älskar att laga mat me honom, det är så mysigt.
Vi brukar dricka lite under tiden, lyssna på musik och mysa massor :P Nästa månad ska
jag tvinga honom till IKEA för att köpa ett till täcke och sen ska han få hjälpa mig att köpa
en bra surfplatta :) Och så ska vi väl ta en shoppingrunda :P vi har så otroligt olika klädsmak
så det ska bli väldigt intressant.
 
 
Och Thea ville visst inte sova ikväll. Hittils har hon varit uppe 3 gånger och "skyllt" på att hon
inte hittar nappen och snutten och då har hon gömt dom under kudden eller under madrassen.
Haha. Min älskade tokunge. Men jag hoppas att hon somnar snart. Och snart ska jag ta mitt
piller också, började ju äntligen äta p-piller igår, så otroligt skönt :D
 
Har inte pratat nånting me älsklingen idag, inte ett enda sms :( Men det är självvalt. Jag startar
alltid våra konversationer så jag vill se hur lång tid det tar innan han tar initiativet att höra av sig
men ikväll verkar det ju inte bli :( Har varit nära en miljon gånger att skicka ett sms men jag har
faktiskt stått emot hittils. Får se om jag lyckas tills jag går och lägger mig också :P Får väl se
om han hör av sig imorrn då =/
 
Nä, nu ska jag glo på tv en stund innan läggdags men vi höres :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!