Lugn vecka

Den här veckan har jag jobbat i 1 dag :O I måndags och tisdags vabbade jag,
i onsdags vabbade jag utan barn pga patrik så jag förlorade en dagslön, jobbade
i torsdags och idag känner jag mig risig, har frusit i hela natten, ett lätt illamående
och en grym trötthet. Så jag kände att jag va tvungen att va hemma och vila upp
mig, har tagit två ipren också så nu börjar jag må bättre men ska sova ett tag till.
 
 
I tisdags när Patrik kom hem va han alldeles svart i blicken och ursinnig. Han bad
mig att ta resten av mina saker så han och Thea åkte iväg till Patriks flickvän och
jag packade nästan allt och sen kom Andréas och hjälpte mig att åka över me allt
till mamma. Har lite kvar men det får jag hämta en annan dag. I onsdags va jag
hemma och storstädade på förmiddagen och sen gjorde jag mig ordning för en 
shoppingrunda på tumanhand men då ringde jessica och hon va på väg till 
skärholmen så vi beslöt att jag skulle joina henne. Blev en hejdundrande shopping :/
jag har aldrig i hela mitt liv shoppat så mycket och ändå va det inte så mycket. Haha. 
Blev två spetströjor, en munkjacka, en oneshoulder-klänning, lite underkläder, två
par skor och lite småsaker bara. 
 
 
Igår efter jobbet åkte jag hem och fräschade upp mig lite och sen hämtade älsklingen
mig och så åkte vi till hans kusin och hennes familj som jag aldrig träffat förut :) vi åt
middag och jag lekte me deras son och så fick jag mysa me deras minibebis, va länge
sen man hade en dryg 5-kilos bebis i famnen, genast blev man ju sugen på en till men
inte än. Jag och Thea ska flytta först och bo ensamma ett tag och jag och Andréas 
kommer inte bli sambo på riktigt förrän han/vi har hittat en större bostad. Men ev så
dröjer inte alltför länge :/ Andréas kollar runt för fullt. Igår hittade han ett jätte fint radhus,
bara några hus bort från hans kusin som vi va hos. En 4-rummare dessutom :) den va
verkligen jätte fin, problemet är att den låg i gustavsberg. Men andréas verkade lite
sugen men jag vet att han helst vill hålla sig i telefonplan med omnejd. 
 
Idag ska jag tvätta lite och försöka vila. Det är kalas ikväll och det vore kul att gå och
träffa ännu fler i älsklingens släkt som jag inte träffat än men det beror på hur jag mår. 
Imorrn ska vi till skärholmen och byta ett par skor, fick nämligen två högerskor. Haha. 
På kvällen blir det bio me älsklingen, hans mamma, hans storasyster, hennes 2 barn
och ev hans lillasyster och hennes pojkvän. Vi tänkte se frost :P och på söndag fick
jag ha Thea mot att jag sov där. Vi ska på släktfika och träffa min farmor och faster och
sådär, det ska bli trevligt. Får se om Andréas kommer över på middag och umgås lite
me oss :) Fick även ett gott råd som jag ska disskutera me Andréas, om han tycker att
det låter som en bra plan så innebär det att Thea kan sova här lite oftare och umgås mer
me oss :) 
 
Ha en bra helg så hörs vi på söndag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!