Lyckodag :D

 
Har varit hos älsklingen sen i tisdags och jag trivs som fisken i vattnet här
men jag saknar Thea så det gör ont! :( kommer verkligen överösa henne
me pussar och kramar på måndag. Hon och Patrik åkte upp till torpet
idag. Och jag är kvar hos Andréas tills på måndag. Vi hade en lugn och
mysig nyårsafton :) kändes så bra att få fira in det nya året me honom, det
kändes så självklart på nåt sätt. 
 
  
 
Vi har inte gjort sådär jätte mycket. Varit på middag hos hans storasyster
och det va jätte trevligt :) vi har fixat p-piller till mig också och det känns
underbart!  :) Idag va jag på anställningsintervju och jag fick jobbet!!!! :D
börjar på tisdag halv 9 och det bästa är att det ligger 2 min hemifrån mig. 
Jag är så extremt glad nu. Äntligen kanske lite börjar ordna sig men det
är fortfarande bostadsfrågan som är kris. Jag vägrar va hemma när han
är hemma. Vi säger inte ett enda ord till varann. Kommer ev försöka va
hos Andréas så mycket som möjligt men då blir Thea lidande och det är
det sista jag vill. Då är det bättre om jag lider. 
 
Just sitter vi och kollar på tv, Andréas är trött och har ont i magen :( och
jag är bara så otroligt seg. Funderar på att kanske vila en stund. 
 
God fortsättning på er :)



Kommentarer
Josefine

grattis!

Svar: Tack så jättemycket :)
Rebecca

2014-01-03 @ 16:48:16
Carro

Grattis till jobbet!! så roligt! :D blev det på Sigges förskola?? :D

Svar: Tack så jättemycket gumman :D nä, jag blev placerad på förskolan i västertorpsskolan :)
Rebecca

2014-01-04 @ 06:35:46
Sofia

usch vad hemskt att Thea blir lidande för din och Patriks separation.
Hur ofta ses ni? Kan du inte hyra nått i andrahand på typ blocket eller nått?

Svar: Ja, det känns ju verkligen inte bra :( nu under jul och ledigheten har jag inte träffat henne mycket alls men från och tisdag så kommer jag behöva va hemma så då får jag träffa henne :) jag letar efter andrahandslägenheter men det är svårt att hitta. Oftast är det bara rum som uthyres och dom få andrahandslägenheter som finns är antingen bara korttidsuthyrning eller till ensamma personer.
Rebecca

2014-01-04 @ 22:51:28
Anonym

http://www.blocket.se/stockholm/Stor_1_a_i_Huddinge_51438109.htm?ca=11&w=1

Svar: Tack :) har skickat ett mail så nu får vi se :)
Rebecca

2014-01-06 @ 02:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!