Överlevde första arbetsdagen :D

Det va jobbigt att säga hej då till min älskling igår :( Vi har haft det toppen dom senaste
dagarna tillsammans :D Va har vi haft för oss då? Älsklingen överasskade mig genom
att komma hit en snabbis i lördags kväll och sen åkte vi till telefonplan. Han ville till en
annan restaurang vid honom för att fira mitt jobb men dom hade fortfarande julstängt så
vi körde indiska och jag klagade inte! :P Älskar maten där så :D På söndagen låg vi och
slappade hela förmiddagen och vid 15-tiden kom Andréas två kusiner :) Vi åkte till sickla
för att äta men dom hade stängt så vi drog till kungshallen och käkade och det va så gott!
Måste åka dit och äta igen! Haha. Hans kusiner är fan lika sjuka som han själv men jag
fick skratta i alla fall :P Vi åkte hem till älsklingen och hyrde en film och vid halv 11 så åkte
hans kusiner hem :)
 
Igår slappade vi typ hela dagen. vi åkte till coop på eftermiddagen för att köpa frukost men
annars va vi bara hemma och mös :) På kvällen åkte vi till texas longhorn och käkade middag
och sen skjutsade han hem mig :) Tror klockan va halv 10 men Thea va vaken och hon blev
så överlycklig att se mig, hon slängde sig i min famn och gav mig en jätte hård kram och
tårarna brände rejält bakom ögonlocken :( Gud va jag har saknat min prinsessa! Jag packade
upp och tvättade bort sminket och sen gick jag och Thea och lade oss. Dessvärre somnade
jag inte förrän vid 3 inatt och klockan ringde 6 imorse :P
 
 
Thea va skeptisk att vara tillbaka på dagis och dessutom äta frukost där, det är inget som hon
är van vid direkt :P Men hon satte sig i en pedagogs knä och då blev det bättre. Jag gick typ 500
m och så va jag på jobbet :D Och min första arbetsdag var bara toppen :D Trivs jätte bra där me
både personal och barn :) Slutade kl 17 och då va jag en aning trött =/ Gick hem, va hemma på 5 min
och det är så sweeeeeeet :D Slappade ett tag i soffan innan jag började me middagen och sen lade
jag mig i sängen i några minuter och somnade =/ haha. Jag och Thea tog ett bad och sen va det bara
att slänga henne i säng och hon somnade på två röda, mitt lilla hjärta. Själv ska jag se maria wern innan
det blir sängen :)
 
Imorrn jobbar jag 7-15.15, helt okej :) Har inga öppningar eller stängningar men står som jour istället :)
Och mitt schema är helt okej :D Jobbar antingen mellan 7-15 eller 8.30-17 :D Rätt så okej :P Tänkte
börja dra till gymmet dom dagar då jag slutar 15 :)
 
Saknar min älskling så otroligt mycket och jag vet inte ens när jag får träffa honom igen. I helgen får
i alla fall jag och Thea lägenheten för oss själva, ska bli skönt :) Just det, abropå lägenhet så har jag
ev en lägenhet på gång :D Väntar på besked om visning och sen är jag osäker på en sak men vi får
hålla tummarna och hoppas på det bästa :D
 
Vi lär säkert höras imorrn :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!