Sambo igen :P

Oj, det va några dagar sen jag skrev och mycket har hänt på väldigt kort tid. I måndags
kväll flyttade jag in hos Andréas, det är enbart tillfälligt tills jag hittat nåt eget men för
Theas bästa så va det här den enda utvägen för tillfället. Jag och Patrik bråkar BARA 
och den som lider är Thea. Jag fick helt enkelt nog. Hur vi gör me vårdnaden och mitt
umgänge me henne är väldigt osäkert men jag ska boka möte me mina kontakter på
stadsmissionen och lägga upp en plan för mitt umgänge me Thea utan att Patrik är
hemma. 
 
Och det funkar bra än så länge att bo me Andréas :) Har fått nycklar och adressändring
gjorde jag ikväll. Känns ju väldigt skumt men på ett bra sätt. Saknar ju Thea så extremt
mycket och tänker på henne jämt men det här är ju inte för alltid. På fredag har jag henne
och på lördag ska hon sova hos mamma och så har jag henne på söndag och får lämna
henne på dagis på måndag :) ska verkligen ta tillvara på tiden med henne och vara ute
i snön och leka och mysa till tusen. Patrik sover borta hos sin nya "vän" så honom
slipper jag :D 
 
Och jobbet rullar på som vanligt, känns som om jag jobbat där i evigheter. Hade min
första stängning igår och min första öppning idag och det va inga problem. Slutade
redan strax efter kl 1 idag så jag gick upp till lägenheten och hämtade lite grejer och
sen åkte jag hem och dammsög en sväng innan jag åkte till skärholmen för lite
shopping :) hittade 2 par jeans, ett linne och en jätte fin och skön tröja som jag
verkligen föll för. Måste dock dit imorrn igen för att köpa vantar till Thea och lite
andra nödvändigheter. 
 
 
Snart blir det väl sängen tror jag men imorrn får jag sovmorgon :D jobbar 8.30-17
och sen hämtar älsklingen upp mig. Och han överasskade mig rejält igår. Jag höll
på att stänga på jobbet och när jag ska låsa ena entrédörren står han där helt plötsligt.
Då ville han överasska mig och hämta upp mig :) min pojkvän är ju världens bästa!!!
 
Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen men känner mig så osocial även fast
han ligger och tittar på tv. Haha. 
 
Men vi hörs nog till helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!