Bortskämd idag

Ojojoj va jag har blivit bortskämd idag av min finaste älskling idag :D har fan världens finaste och underbaraste vän. Älskar dig så mycket hjärtat.  
 
Jag åkte och lämnade Thea i visättra vid 2 och sen åkte jag till skärholmen och mötte upp jessica och cissi :) dom hade shoppat för fullt men jag fick ett par ballerina och ett nytt mobilskal, blev så glad :D sen åkte vi vidare till ikea där jessica shoppade loss ännu mer till oss båda :$ jag fick sängkläder,  överkast,  filt och en spegel, tack min fina älskling.  Blev så glad :D sen kom min andra älskling och hämtade upp mig och så åkte vi hem till honom och åt middag och satt ute på balkongen och pratade några timmar och hade det så mysigt :) är så glad och tacksam för alla underbara människor i mitt liv, jessica,A,Thea,maria. Mitt liv hade inte varit värt nåt utan dom! A skjutsade mig till visättra vid 22 och då låg stumpan och sov. Idag kom ju mormor upp också så det va lite därför vi sov här ikväll så vi får umgås lite me henne :) Thea åker ju hem till P imorrn :( 
 
 
Själv ska jag sova hos A hela veckan och njuta, mysa och umgås. Blir väl bio nån kväll och så :) 
 
Nä, nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs nog senare i veckan. 



Kommentarer
Anonym

Är du Bi - sex ?

Svar: Varför tror du det? :)
Rebecka

2014-07-23 @ 08:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!