Heldag på skansen :D

Hela dagen har jag och Thea spenderat på skansen me jessica :D vi möttes upp på tåget och åkte till slussen och tog djurgårdsfärjan över :) tänker inte skriva så mycket utan låter bilderna tala istället :D 
 
 
Det blev både ponnyridning, karuseller, fiskdamm och såklart massa djur :D innan vi åkte därifrån fick thea en mjukiskanin av jessica och en stor ödla av mig. Tror jag hade en helnöjd tjej då :D vi åkte in till stan och gick lite och sen åkte vi hem.  Klockan va då närmare halv 7 och då kom maria :) vi lyckades borra upp min hylla halvokej för grannen kom och klagade på att det lät för mycket så vi fick inte fortsätta :( 
 
Jag trodde thea skulle somna fortare än fortast ikväll men hon kämpar på fast hon är så otroligt trött men väldigt snart är det nog god natt.  
 
Vi hörs imorrn igen :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!