Med barn igen

Nu har man blivit me barn igen efter 2 barnfria dagar och det känns bra att få va me stumpan igen men hon verkar ha tröttnat på mig. Haha :P 
 
I torsdags kväll lämnade jag henne hos maria och så mötte jag upp jessica innan vi åkte hem till mig och käkade, vi fick visserligen vänta på maten i 1.5 timme men va tusan gör det :P vid 2-tiden drog vi till liljeholmen me badkläder och så träffade vi en snubbe vid halv 11 innan vi gick till trekanten för att nattbada :) det va så otroligt underbart, kommer inte ihåg när jag nattbadade senast :D kom hem vid halv 1 och då ringde jag A och så pratade vi i över en halvtimme och sen kollade jag på film och vid halv 3 hörde en killkompis av sig och ville komma över så vid 04 mötte jag honom vid bussen och så kollade vi på film tills vi somnade vid 7-tiden och 4.5 timme senare så ringde min klocka och jag gick upp och gjorde mig ordning och en timme senare drog min kompis.
 
 
 
Jag röjde och packade i väntan på A och vid 4 kom han äntligen :D vi åkte och handlade och sen hem till honom och gjorde mat och resten av kvällen ägnades åt massa mys och film :) det här dygnet har varit det bästa, mysigaste och kärleksfullaste på väldigt lääääänge och jag har fällt så många tårar av lycka :$ mitt liv är komplett, allt börjar falla på plats och dessutom ska jag pp anställningsintervju på måndag så me lite tur börjar jag jobba om 3 veckor :D nu mår jag så otroligt bra, jag behöver inte prioritera bort nånting eller någon :D 
 
Vi hörs imorrn :) 



Kommentarer
Anonym

Bästa tiden i ditt liv verkar vara då du slipper din dotter.
Då är ditt liv komplett och du gråter av lycka !!

Hur många dagar hade du henne innan du lämnade bort henne igen ?
Du som hela tiden har skrivit att du saknar henne så


Svar: Du misstolkade mig, jag älskar att vara me Thea lika mycket som att vara me A men det är på två helt olika sätt :) och A va på ett sätt mot mig som han aldrig har varit förut och jag blev väldigt överväldig. Jag ville inte lämna thea men hon tjatade om att sova hos Maria och då fick hon göra det :) om jag inte ville vara me min dotter så skulle jag ju inte det, eller hur? Då skulle jag överlåta vårdnaden till hennes pappa.
Rebecka

2014-07-13 @ 12:51:10
Anonym

Undrar varför Thea hellre vill sova hos Maria än hos dig när ni träffas så lite ?

Svar: Hon är ju van att ha sovit där och sen tycker hon om maria men efter dom där två dagarna har hon frågat mer så nu är hon nöjd att va hos mig :)
Rebecka

2014-07-15 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!