Sömnsvårigheter :(

Jag har aldrig i hela mitt liv haft sömnsvårigheter men sen dag 1 i nya hemmet har jag haft problem att somna, ligger och vrider och vänder mig i minst 1-2 timmar trots att jag är så trött så ögonen svider och det är så jobbigt.  Är aldrig helt utvilad och tålamodet tryter vid minsta lilla :( hoppas bara att det vänder om jag får jobb.  Är väl mitt maniska trygghetsbehov som ställer till det. 
 
Inatt somnade jag inte förrän närmare 03 av ren utmattning och klockan ringde 08.20 men thea vaknade kl 7 :/ va så död! Men jag fixade frukost och satte thea framför barnprogrammet medan jag duschade och gjorde mig ordning.  Vi åkte till flempan där jag lämnade gumman hos mamma medan jag åkte ner till huddinge för anställningsintervju och det gick väl okej hoppas jag :$  får väl vänta och se. Bara att hålla tummarna :) hämtade thea, åkte till telefonplan och träffade A en snabbis,  handlade lite och åkte hem vid 5. Thea va på ett helvetes humör,  hon hade sovit 2 min sen 7 imorse så hon va så trött. Va bara hem och fixa middag och vid 6 totaldäckade hon och jag lät henne sova för natten (eller när hon nu vaknar) för jag va så trött själv och orkade inte ta den striden me henne just då. Vi har ändå inga planer förrän kl 1 imorrn så vi kan sova på förmiddagen om hon vaknar inatt och är vaken nån timme. 
 
 
Jaha, nu är stumpan vaken och tittar på beck me mig :) får se om hon lyckas somna om efter det. Hennes kommentar va rolig när hon vaknade :P -men mamma, det är ju ljust ute och då ska man inte sova. Vi kan gå ut och gunga. Min knäppa unge.  
 
Ha en bra kväll :)



Kommentarer
Anonym


-men mamma, det är ju ljust ute och då ska man inte sova. Min knäppa unge

Hon är väl lätt lärd dvs hon vet hur du gör vilket är att leva livet på natten

Svar: Det där tänker jag inte ens kommentera för det är så korkat.
Rebecka

2014-07-15 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!