Här händer det saker

Har tagit en rejäl paus från bloggen och det har faktiskt varit så otroligt skönt 
men jag har saknat att blogga också :) har hänt mycket på den här tiden vill
jag lova :D
 
 
För att börja nånstans så är det slut mellan mig och A, vi tog ett gemensamt
beslut för ca 3 veckor sen och det va det bästa beslutet någonsin! Vi är båda
gladare och lyckligare tillsammans nu, vi kan umgås igen och vi skrattar och
har det roligt. Jag är verkligen glad att A finns i mitt liv :) han betyder så otroligt
mycket för mig och hans familj också och jag kommer alltid att känna starkt
för honom. 
 
   
 
Och den största nyheten är att jag ÄNTLIGEN fått tag på lägenhet :D en liten
etta i västertorp, ca 10-15 min från Theas dagis. Får nycklarna i månadsskiftet.
Det ska bli så otroligt skönt och underbart att få sitt eget och det bästa av allt
är att jag nu kommer kunna ha min älskade prinsessa varannan vecka :D 
Samtidigt är jag lite rädd och orolig, för första gången i mitt 26-åriga liv ska jag stå
på egna ben och det skrämmer mig men jag är också så exalterad. Det jag ser
fram emot mest är att få inreda :P haha. A's reaktion va inte va jag hade väntat
mig dock, haha. Men det kommer såklart bli konstigt för båda att jag flyttar. A
är ensamvargen som vant sig att ha mig här och jag är den sällskapsjuka som
ska vänja mig vid att va själv. Men vi kommer fortsätta va vänner och vi kommer sova över hos varann och sådär och det är jag så glad över :D 
 
 
Nästa vecka är min sista vecka på jobbet så det är dags att börja söka nytt jobb
men i Juli ska jag va "ledig", har Thea två veckor :) ska bli så tråkigt att sluta för jag trivs där så otroligt bra me barn, föräldrar och kollegor :(  vill verkligen inte sluta!  
 
 
Jag och min partner in crime, Jessica har varit på många äventyr och träffat många
olika och roliga personer och haft det sjukt roligt tillsammans. Jag har fått tillbaka
kontakten me många gamla kompisar som jag träffat lite och umgåtts med. Jag och R träffades och åkte lastbil till gladö och hade picknick i regnet och så låg vi och kollade på film. Jag och jessica har varit i stan mycket och på krogen och träffat ashärliga människor. Det är inte mycket som jag varit hemma sen jag och A gjorde slut :) 
 
  
 
Jag och min älskade prinsessa har gjort endel roligt ihop.  Vi har haft en heldag me bio (premiär för henne och hon va så otroligt duktig) och shopping och fika i skärholmen :) vi har varit i hågelby me m och l vilket va jätte trevligt  :) och Thea har ju flyttat upp till storbarnsavdelningen (ur och skurgrupp) och bara på den
här veckan som hon har gått där, jisses vilken attityd hon har fått.  Haha.  
 
Jag är riktigt nöjd me mitt liv nu, allt börjar äntligen ordna upp sig och framtiden
är ljusare än på evigheter.  Äntligen får jag och thea stabilitet i våra liv :) 



Kommentarer
Jennie

Stort grattis till lägenheten!!:-)
Måste kännas helt underbart att äntligen få något eget.


Svar: Tack så jättemycket! :D det känns så otroligt underbart!
Rebecka

2014-06-22 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!