Sista dagen på jobbet :(

Den här veckan har sprungit iväg och idag va sista dagen på jobbet :( usch va jag kommer sakna alla barnen och mina underbara kollegor.  Nu ska man börja söka nytt jobb :( 
 
 
I veckan har jag varit på Theas sommarfest och det va så fint :) dom va så duktiga  men Thea stod bara där, helt chockad över att se mig.  Haha. Min älskade dotter, som jag älskar dig! Efter det så gick jag och Thea till lugnet och hon cyklade bara omkring på en trehjuling,  hon är jätte duktig och hon älskar verkligen att cykla omkring :D tänkte höra om det finns nån som läser som har en trehjuling eller en liten cykel me stödhjul som jag skulle kunna få? :) 
 
 
Midsommarafton tillbringade jag me Jessica,  vi åt middag och kollade på film.  Blev en lugn och skön midsommar :) 
 
Jag har även kapat håret,  va skönt att klippa mig och bli av me allt som va slitet och gammalt :) 
 
 
 
 
Jag, jessica och en kille som heter ludde va på bio och det va en väldigt intressant upplevelse,  på gott och ont men jag hade jätte roligt iallafall :) 
 
Mellan mig och A är det bara bra :P vår relation är helt sjuk egentligen men jag trivs, jag är lycklig och jag mår bra me honom i mitt liv :) varför ska man alltid sätta etikett på allt ;) 
 
På tisdag kl 18 får jag nycklarna till min lägenhet :D imorrn ska vi hämta en soffa och så får jag en säng hitlevererad :) på onsdag ska jag och A till IKEA och köpa det absolut nödvändigaste till lägenheten och sen ligger jag så gott som minus på kontot :( blir en tuff månad då jag inte har en krona till mat. Tur att nästa månad blir betydligt bättre :D 
 
Den här helgen har jag prinsessan så hon är hos maria så imorrn eftermiddag åker jag upp och myser massor me min älsklingstjej :D hade sovit där ikväll om vi inte skulle ha åkt ända till häggvik imorrn förmiddag och hämta soffan. 
 
Nu vill jag bara få tillgång till lägenheten och flytta in och fixa och pyssla. Äntligen få börja mitt liv, börja bli självständig, bli vuxen på allvar. Det är fan på tiden! 
 
Ska mysa ner mig i soffan me A och glo på tv en stund men vi hörs väl på söndag kanske :)



Kommentarer
Anonym

Det är ju inte du som har Thea. Det är ju Maria
Om du inte hade gjort en ny tatto så har kunnat köpa en cykel till din dotter förmodligwn hade du även haft pengar till mat
Hur ska du kunna köpa mat till dig och Thea om du ligger minus på kontot?

Svar: Jag är ju hos maria me thea men du anar inte hur skönt det ska bli att kunna ha thea hemma hos mig nu :D den här dagen har jag längtat efter i ett halvår nu! Det va inte jag som betalade tatueringen. Folk är skyldiga mig pengar så me dom pengarna har jag råd :) sen fick jag lite mer pengar över än jag först trodde :)
Rebecka

2014-06-30 @ 10:51:53
Kristin

Fin du var i håret på de nedre bilderna! Den längden är jättefin på dig :)

Svar: Tack så mycket :) saknar dock mitt långa hår så otroligt mycket :( Hahaha. Men det växer ju ut :)
Rebecka

2014-07-13 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!