En rätt okej helg :)

Den här helgen har varit helt okej, eller både och faktiskt. Den har varit toppen men
också botten. 
 
I fredags skjutsade älsklingen mig och Thea till tumba där vi mötte upp maria. Jag
och Thea sov där, jag behövde få lite egentid, har umgåtts väldigt intensivt me
Andréas sen jag flyttade in och jag ville umgås med Thea på "neutral" mark.
Vi hade det jätte mysigt och jag verkligen njöt av tiden me min lilla älskling.
Thea och maria bakade sockerkaka och Thea fick nytt nattlinne och lite nya kläder. 
 
I lördags va jag och Thea på 3-årskalas hos greta men vi hann inte va där så länge
för helt plötsligt va P tvungen att hämta henne innan 3 så hon åkte då och va så
ledsen, hon ville att jag skulle följa me hem. Det gjorde så ont i hjärtat! En stund
senare kom älsklingen och hämtade mig och så åkte vi hem och jag gjorde
mig ordning för en kväll i södertälje me älsklingen, jessica och adde.
 
 
Vi kom dit vid 6-tiden och började dricka lite och blev rätt lulliga men sen åt vi
och det va så gott men då blev hela kvällen förstörd. Tänker inte gå in på
några detaljer men mer än en gång grät både jag och jessica och va sura/ledsna
över våra pojkvänner, förhållande och bara livet för övrigt. Haha. Men där emellan
hade vi riktigt roligt. Jag och älsklingen åkte hem vid 3-tiden och totaldäckade 
så fort vi kom hem.
 
 
Idag vaknade vi kl 2 och så åt vi frukost och sen låg vi i soffan och kollade på
californication ett par timmar. Sen duschade vi och åkte till coop och handlade
och sen blev det 3-rättersmiddag på nygammalt. Har varit riktigt bakis idag.
 
Men snart blir det iallafall sängen och imorrn är det en ny vecka :) god natt på er. 



Kommentarer
Sofia

OMG vilken läskig docka Thea har :D
Cilla har också börjat gilla dockor nu men ja tkr dom är obehagliga

Svar: Hahaha, ja lite läskiga är dom nog :P
Rebecca

2014-03-03 @ 03:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!