Härlig långpromenad i solen

 
Igår vaknade jag på helt fel sida, va så sur och irriterad, en riktig bitch. Stackars
Andréas som va tvungen att stå ut me det. Men såna mornar kan man ju ha
ibland. När han hade åkt till jobbet så hoppade jag in i duschen och gjorde mig
ordning för att möta Jessica i rönninge halv 11 för att hämta hundarna som hon
ska va hundvakt åt tills imorrn. Resan till södertälje va ju ett mindre äventyr men
det gick iallafall :P vi käkade lunch i södertälje centrum och sen tog vi bussen
hem till jessica. Tog en cigg på balkongen och njöt av våren och sen tog vi en
långpromenad me hundarna på drygt 1,5 timme och det va så otroligt skönt :D
behövde dessutom bara ha en munkjacka på mig, så pass varmt va det. Älskar
verkligen våren. Vi kom upp till henne igen och hundarna va helt slut och jag och
Jessica va helt slut så vi satt bara och pratade och slappade. Adde kom hem och
spelade tv-spel så vi kollade på det en stund och sen kom min älskling och hämtade
upp mig. Vi åkte till hans jobb för han skulle tvätta bilen och lite sådär och sen åkte
vi till coop och handlade lite innan vi åkte hem, va så skönt att komma hem. Gjorde
middag och så kollade vi klart på femte säsongen av californication så nu har vi inget
att kolla på längre :/ 6e säsongen har ju inte kommit upp på netflix än och den 13
april kommer säsong 7. Suck. Jaja. Vi gick och lade oss vid 22 och då fick jag
äntligen skeda :D lyckan va så enorm. Jag fick visserligen va stora skeden men jag
fick hålla om min älskling och vi somnade dessutom så. Det är stort, riktigt stort
men gissa om jag njöt :D 
 
 
Idag är jag en hormonstinn bitterfitta igen. Och jag vet inte varför, jag har egentligen
ingen anledning men jag misstänker starkt att det är pga p-pillrena. Är verkligen så
upp och ner i humöret. I förmiddags va jag på ett underbart humör och jag åkte
till banken och fixade lite papper och sen tog jag en skön promenad till älsklingens
jobb där han plockade upp mig när han hade slutat. Han åkte till systemet och 
köpte sin jävla öl, själv är man pank så. Och då blev jag bitter. Sen blev det bara
värre. Vi kom hem, andréas gick och lade sig och jag bara drog. Jag sa inte ett
ord utan gick bara. Va tvungen att bara komma härifrån så fort som möjligt. Åkte
till liljeholmen och tog en promenad, va borta i drygt 1 timme. 
 
 
När jag kom så va han vaken så vi sa hej och sen satte jag mig på balkongen. Jag har
skickat in min jobbrapport iallafall. Hmm, får se hur kvällen blir då. Han ligger och trycker
i sovrummet och jag i soffan. Jag är bara så otroligt trött och less på mitt liv. Jag har ett
dysfunktionellt förhållande med en fin kille, jag har en dotter som jag knappt träffar, jag
är arbetslös och pank. Varför kan inte en enda del av livet bara fungera problemfritt. Vill
verkligen bara dra nånstans, fly undan från mitt liv ett tag, hämta nya krafter så jag orkar
ta tag i allt igen. 
 
Ska lägga mig och vila ett tag men vi hörs nog i helgen. 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Vad menar du med att ni har ett dyfunktionellt förhållande?

Allt blir nog bättre snart ska du se! :)

Svar: Haha, ja det är svårt att förklara :) men vi har inget "normalt" förhållande. Eller vi har ett normalt förhållande men vi har en ganska märklig jargong mellan oss och sådär. Som sagt, svårt att förklara.
Jo, det kommer ju bli bra till slut men just nu är det riktigt jobbigt.
Rebecca

2014-03-15 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!