Njuter av solen och värmen

Idag är det redan onsdag,  tycker att veckorna går undan trots att man inte gör så mycket om dagarna. 
 
I måndags va jag uppe på soc och lämnade massa papper och så handlade jag lite.  Passade även på att storstäda, tvätta och bädda rent i sängen så det va jätte fint när älsklingen kom hem från jobbet.  Igår va jag inne hela dagen och gjorde i princip ingenting.  Bara slappade och det va faktiskt rätt skönt även om det va vår ute.  Jag sökte massa jobb, ringde a-kassan, kollade på nästan en hel säsong av californication och agerade terapeut i ett par timmar :) 
 
Idag kände jag verkligen våren spritta i mig och jag hade sån lust att göra som ronja röverdotter och bara ställa mig och skrika ut mitt vårskrik.  Haha. Men jag va tvungen att komma ut iallafall så jag mötte upp jessica på söder vid 12 och vi hälsade på hennes gamla jobb och så käkade vi lunch på skrapan innan vi satte oss på medis och njöt av solen och värmen :) vid halv 4 så rörde vi oss hemåt igen. Hade egentligen ingen lust att åka hem och sätta mig, ville va ute i det underbara vädret men visste inte va jag annars skulle hitta på så jag åkte hem och satte mig på balkongen med en kopp te en stund.  
 
 
Om en stund kommer andréas hem och så ska vi väl äta nån middag och kolla på tv. 
 
Inorrn blir det en heldag i Södertälje me jessica, två hundar och en rejäl långpromenad, det ska bli riktigt mysigt.  Får hoppas att det blir samma väder som idag bara.
 
Vi lär nog höras i helgen tror jag eller kanske tidigare :) ha det så skönt i solen och njut så mycket ni kan :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!