Positiva besked :D

I måndags tillbringade jag hela dagen i södertälje me Jessica :) vi käkade lunch,
pratade massor, provade massa fina klänningar och jag blev verkligen kär
i flera stycken men en klänning fick jag och en annan ska jag köpa :) måste
verkligen köpa på mig lite klänningar tills i sommar för den här sommaren har
jag nått upp till ett delmål, att trivas i och känna mig fin i klänning :D och båda
klänningarna godkändes väl av älsklingen också ;)
 
 
När jag ser på mig idag kan jag inte förstå att jag har varit så stor som på den vänstra bilden. Den bilden får mig verkligen att bli illamående och det är en sån enorm morot att se den här bilden och fortsätta kämpa me min viktnedgång. Skiljer runt 30 kg mellan bilderna.
 
Igår morse va jag på anställningsintervju,  det va en gruppintervju me 4 andra sökande och det va ju en ny erfarenhet :) men det kändes jätte bra :) tog en promenad från källbrink till segeltorp nästan och sen åkte jag och hämtade Thea.  Vi åkte hem och åt lunch och sen blev jag så trött så jag lade mig och råkade somna till en stund.  Medan jag sov så hade chefen ringt och vet ni vad? Jag fick jobbet :D :D :D och 3000 kr mer i lön än jag föreslog.  Det är bara ett korttidsvik fram till 22 april men sen blir jag anställd som timvik och chefen har tre förskolor så det ser lovande ut me jobb iallafall :) är så glad. Försökte få thea att sova i nästan 2 timmar men när jag stod och tömde diskmaskinen så hade hon tvärslocknat i soffan och sen sov hon i över 2 timmar. Va tvungen att väcka henne när vi skulle åka till västertorp. Jag och Patrik skulle iväg på föräldramöte så hans tjej passade Thea under tiden.  Kom hem vid 7 och då gjorde jag och älsklingen våfflor till middag.  
 
 
Imorse åkte jag till mamma för att hämta mitt utdrag från polisen och sen mötte jag upp jessica vid tåget :) vi va på väg till söder och klart som fan att det va kontrollanter på tåget så jag åkte dit igen,  åh blev så sur. Förbannade skit. Men men,  får skylla mig själv.  Chefen ringde också och frågade om jag kunde börja jobba imorrn så imorrn jobbar jag 8-16 :) yeeeey :D är verkligen glad över att jag har gått upp me älsklingen varje morgon för då blir det inte lika jobbigt att gå upp :) jag och Jessica gick till hennes gamla jobb en snabbis och sen åkte vi till skärholmen och där va vi till 5 och sen åkte vi till gubbarnas jobb innan vi åkte hem. Kom hem och så gjorde andréas middag :) Jag ringde Thea och gud va jag saknar henne, jag saknar henne verkligen så otroligt mycket :'(  nu kommer jag inte träffa henne på 1.5 vecka och det känns verkligen fruktansvärt!  Om jag slutar tidigt nån dag så ska jag hämta henne på dagis.
 
 
 
 Nu ska jag ta mitt anti-bebis piller och sen ta en dusch :) 
 
Hörs kanske imorrn :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!