Vilken bra måndag

Jag älskar mornarna me Andréas, när han går upp i tid och hinner äta frukost och ta det lugnt vill säga :P som imorse till exempel.  Trots att jag sov halvdant inatt, tack vare en viss person så gick jag upp me honom vid 5 imorse och det va så mysigt.  Vi åt frukost tillsammans och kollade på tv. Jag packade gymväskan och så skjutsade älsklingen mig till gymmet vid kvart i 7 :) Blev ett riktigt bra pass och sen blev det bastun en stund.   
 
Gick och hämtade Thea på dagis och så gick vi till BVC för 3-årskontrollen och det gick alldeles utmärkt :) det va inga problem me nåt, hon vägdes och mättes också, 17 kg och 97 cm lång :D tog upp misstankarna adhd och hon skulle ta upp thea me nån psykolog från bup som skulle komma idag så det ska bli intressant att höra va som sas.  På väg till bvc så ville jag va snäll mot thea så vi tog tunnelbanan till fruängen men det va dumt gjort, det va biljettkontroll och jag åkte fast, fick böter på 1200 kr. Blev så irriterad.  Har klarat mig i ca 6 mån me kontroller men det va en riktig bitterfitta idag. Jaja, det är bara att se glader ut ändå.  
 
 
Jag lämnade älsklingen på dagis och så åkte jag hem och fixade omelett till lunch och så tog jag en dusch och gjorde mig ordning för att åka till banken och fixa endel papper.  
 
 
När jag kom hem så fixade jag lite andra papper,  och så satte jag på musik och så röjde jag, satte igång en diskmaskin och bäddade sängen.  Hjärtat kom hem och så började jag me maten och nu har vi precis ätit och sitter och kollar på californication. Det blir nog en dusch och sen sängen rätt tidigt.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!