Vintern är visst tillbaka

Herrejösses va det har snöat idag! När man trodde att våren va här så slängdes vinterjackor och kängor fram igen,  men det är ju samma visa varje år. Men lite besviken blev man ju. Men snart kommer nog våren på allvar. 
 
Inatt sov jag dåligt, eller när jag väl sov så sov jag hyfsat.  Vaknade inatt och sen låg jag vaken nån timme och bara låg och tänkte på allt. Mitt liv, Thea, Andréas, vårt förhållande, framtiden osv osv. När jag somnade igen så drömde jag massa mardrömmar.  Och självklart gick jag upp me älsklingen imorse vid 6. Låg i soffan och kollade på film,  åt frukost,  tog en powernap på 20 min, pratade me Jessica i över 1 timme, duschade, handlade lite och sen gick jag och hämtade min prinsessa :D vi åkte hem i snöovädret och så ville hon spela lite på paddan och leka lite me bilarna innan hon kröp ihop hos mig och tittade på barnprogram. Vi gjorde middag när andréas kom hem och sen kom P och hämtade henne. 
 
 
Andréas ska väl snart gå och lägga sig och jag ska kolla på greys innan jag knyter mig :) 
 
Vi lär väl höras imorrn :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!