En enorm saknad och längtan

Ikväll saknar jag min älskade dotter så otroligt mycket, det gör så ont att jag
inte kan träffa henne så ofta som jag vill, det gör så ont att jag gör henne så
illa, jag sviker min fina dotter genom att inte kunna va me henne, varenda
dag gnager mitt samvete hål i hjärtat. Jag kan inte me ord beskriva hur
mycket jag längtar tills vi får ett eget hem, tills vi kan börja om livet
tillsammans, skapa nya rutiner. Och sen längtar jag såklart till själva
inredningsbiten, jag har alltid varit intresserad av inredning och jag tycker
det är så otroligt roligt. Satt och kollade på bilder från Ps lägenhet och
jag saknar faktiskt den, den va mysig och hemtrevlig även om jag själv
skulle ha valt en hel del annat men jag trivdes så otroligt bra där. Jag
kände mig hemma där. Jag trivs hos A också, lägenheten är jätte fin men
jag känner mig ändå inte hemma, jag är ju faktiskt bara inneboende, hur man
än vrider och vänder på det. Det här är mitt hem, mitt
provisoriska hem. Jag bor här men bara på lånad tid. Då är det svårt att göra
sig hemmastadd. Nä, jag vill ha mitt hem me mina saker, mina rutiner, mina
regler. Först den dagen då jag flyttar kan jag må bra till 100% och faktiskt 
njuta av tillvaron och börja om livet. Jag längtar verkligen så mycket!
Men jag uppskattar verkligen att A låter mig bo här och dessutom låter
Thea bo här några dagar i månaden. Ibland kan jag va självisk och jag tänker
inte alltid på vilken uppoffring han gjorde när han valde mig. Men det kan
också göra mig lite arg att han inte förstår min situation lite mer och han
valde mig trots Thea. Som sagt så har jag så motstridiga känslor, jag är arg
men sen får jag dåligt samvete men så blir jag arg igen och däremellan är jag
glad, ledsen, lycklig, olycklig osv. Snart vet jag inte alls hur jag ska känna.
Jag har märkt det själv att ibland stänger jag bara av, blir helt off men det är
bara för att jag inte orkar känna allt. Jag orkar inte me mina humörsväningar.
 
Anyway ..... Imorse åkte jag till jobbet, trots förkylning och huvudvärk. Vi
skulle ju på utflykt och jag kunde verkligen inte svika mina kollegor. Vi
gick från förskolan vid halv 9 och så promenerade vi bort till biblioteket
i huddinge där vi kollade på film och sen gick vi till rådsparken och åt lunch
och sen fick barnen sova i vagnarna medan vi pedagoger höll på att frysa
ihjäl, va attans va kallt det va :/ vi kollade på djur och klappade kaniner och
vid 2 va vi tillbaka på förskolan och då bytte vi blöjor och åt mellis och 
då kände jag hur dåligt jag mådde så mina kollegor skickade hem mig.
 
Handlade lite i fruängen och när jag kom hem lade jag mig i soffan och
somnade, va så trött. Hjärtat kom hem vid 6 och då gick vi ner till indiska
och käkade för att han inte orkade laga mat :P Jag tog en varm dusch när
vi kom hem och då hade A somnat i soffan och sover än :) ska väl kolla på
greys och sen ska jag gå och lägga mig. Imorrn ska jag va hemma och bara
vila och hoppas på att må bättre :) 
 
God natt på er :)
 
 
 



Kommentarer
Anonym

varför går du inte till parken med din dotter någon gång i veckan bara? efter dagis typ.. då får ni bättre umgänge

Svar: Jo, jag ska börja göra det så fort vädret tillåter :) en timme är bättre än inget :)
Rebecca

2014-05-09 @ 20:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!