Rätt okej helg :D

I Fredags va jag riktigt trött när jag kom hem från jobbet,  ville bara ha en lugn hemmakväll men då hade älsklingen bjudit över sin kusin och hans kompis.  Dom skulle gå ner till indiska och käka och sen hit och dricka öl. Va inte så jätte sugen på den idén men kände att jag inte har några rättigheter att säga att nej, men du får inte bjuda hit dina vänner så jag sa inget, orkar inte diskutera det i onödan :) man får ställa upp för varann när man bor ihop helt enkelt.  Grabbarna kom hit och vi drack lite innan dom gick och käkade. As kusin ville få me mig men jag kände att A behövde en stund utan mig och jag va trött.  När dom gick så hoppade jag in i duschen och piggnade till. Satte på musik och drack lite innan dom kom tillbaka och sen va festen igång :P eller halvt iallafall :P haha. Men vi hade kul och det är huvudsaken. Ångrar inte alls att älsklingen hade bjudit över dom :D  Avrundade kvällen redan vid 11. 
 
Igår morse mådde man ju som man förtjänade, trött och sliten :) jag och hjärtat gick upp vid 10 och sen låg vi i soffan och slappade. Vi duschade och så gick vi och lade oss igen och sov ytterligare några timmar.  Vid 18-tiden så åkte vi till coop och handlade och sen åkte vi hem och fixade middag och så gjorde jag mig ordning.  Vi mötte upp älsklingens kusin och hans kompis i sickla vid kvart över 9 och så gick vi på bio och såg bad neighbours,  den va faktiskt riktigt bra :) sen fick man ju lite ögonorgasm också ;) hihi.  Vi kom hem vid halv 12 och somnade väl vid halv 1.
 
Idag har vi varit och firat hjärtats farmor,  det va kul att träffa släkten på hans pappa sida också :) vi åkte och handlade och så gjorde vi middag och slappade ett tag i soffan innan vi tog en härlig promenad till coop och köpte några bingolotter,  vann 100 kr :)  tredje gången som jag vinner nu medan älsklingen inte har vunnit en enda gång :P tror han är lite bitter på mig för det :P 
 
Och jag har bestämt mig för att göra mitt liv lite lättare, jag är så trött på att alltid oroa mig och må dåligt inför framtiden,  att för det mesta va på dåligt humör osv osv. Jag vill verkligen bli mer positiv och leva i nuet och det ska jag verkligen försöka göra hädanefter :) men även om jag har den inställningen så är det svårare att leva efter :( skulle egentligen behöva kolla upp mitt preventivmedel då jag är 99% säker på att mina extrema humörsvängningar beror på dom. Men jag trivs verkligen bra me dom annars. 
 
Ha en bra söndag på er :) 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!