Jaha, det här sög ju

Imorse vaknade jag upp på fel sida, jag va så otroligt nere och deppig och
satt i soffan och grät. Jag kände mig bara så ful, äcklig och oönskad. Jag
har mina svackor då jag känner så ibland. Men jag har kommit på ett
"botemedel" när jag är nere. Närhet, kort och gott. Jag älskar närhet, jag
älskar att kramas, att bli omhållen, att pussas, att bli smekt på kinden. Då
glömmer jag bort allt annat, då mår jag bra igen. När jag är nere och A 
kommer och håller om mig och jag bara få gråta ut så mår jag mycket
bättre än om jag skulle va ensam och han inte skulle bry sig. 
 
Jag mådde lite bättre på väg till jobbet och jag hade faktiskt tagit me mig
gymväskan för planen va att dra till gymmet efter jobbet och jag va så
otroligt taggad. Såg verkligen fram emot att återupp träningen igen efter
några månaders uppehåll. På jobbet va det helt okej, fram tills efter
lunch iallafall. Sen fick jag huvudvärk och huvudet kändes bara så
tungt, näsan va täppt utav bara den och mitt besvär som jag haft från
och till i drygt 1 månad men som varit konstant i snart 1 vecka tar kål
på mig :( nu börjar det bli riktigt jobbigt och jag vill knappt lämna 
lägenheten och mina kollegor måste tro att jag försöker smita undan
från jobbet jämt. Nä, måste ringa och boka tid så jag får hjälp. 
 
Älsklingen mötte upp mig i segeltorp och då va jag halvt död, gick
och lade mig i soffan på en gång när vi kom hem. Slumrade till en stund
och sen fick jag två värktabletter av älsklingen innan han åkte för att 
flyga. Andra kvällen nu som jag blir ensam. Men jag tycker verkligen att
det är jätte kul att han har en hobby, så fort jag mår bättre tänkte jag passa
på att gymma när han flyger :) det är ett bra tillfälle för oss att komma bort
från varann lite men klart att jag saknar honom även om det är så skönt
att få va själv ibland också. Jag har ätit lite, tagit en varm dusch och legat
och kollat på film. Lär va uppe tills älsklingen kommer, kanske somnar på
soffan men han va visst på väg hem nu ändå :) 
 
Imorrn hoppas jag att jag mår betydligt mycket bättre, vi ska på en heldags-
utflykt och då vill jag verkligen vara pigg. Kan inte va hemma och va sjuk
iallafall så då får jag väl åka till jobbet sjuk istället :P 
 
Ska taen cigg och invänta min fina älskling men ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!