Kär och galen

Det här är den största klyschan som finns och som man säger om varenda
ny pojkvän man skaffar men så som jag känner för A har jag faktiskt inte 
känt förut och det säger jag me handen på hjärtat. Han är allt som ingen
annan kille har varit. När A är kärleksfull och tillgiven så njuter jag av varenda
sekund, jag tar verkligen in allt och mår så otroligt bra. Jag får verkligen ett
lyckorus i hela kroppen. Jag uppskattar hans kärlek, jag uppskattar hans
ömhet, jag uppskattar hans brutala ärlighet som jag ibland kan bli sårad av 
trots att jag vet att han bara menar väl, jag uppskattar allt han gör. Vi har
varit tillsammans i drygt 5 mån och vi har haft våra svackor, båda har tvivlat
på om vi ska va tillsammans osv men efter att vi blev tillsammans igen efter
att A gjorde slut så har mycket klarnat för min del iallafall. Jag vet vad jag
vill, jag vill ha honom i mitt liv som min pojkvän, han gör mig så otroligt
lycklig och jag känner mig verkligen älskad och jag vet att han vill ha mig
även om jag aldrig kommer förstå varför. Jag älskar verkligen honom. 
Jag tror att vårt korta uppbrott va välbehövligt, jag är lyckligare nu än
innan. Och jag hoppas att A känner likadant :) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!