Mysig slappdag

Idag har jag och älsklingens bara varit hemma och slappat, gått runt i
mjukisbyxor och legat i soffan och kollat på tv. Ibland kan jag verkligen
uppskatta såna dagar och det gjorde jag idag :) vi har tvättat och röjt
undan lite hemma också. Vi åkte till coop och handlade och så gjorde
älsklingen middag, det va så gott :) Nu ligger vi och kollar på tv, ska väl
va uppe en stund till innan jag går och lägger mig. 
 
Imorrn jobbar jag 8.30-16.30 och sen åker jag upp till visättra där min 
älskade dotter väntar på mig. Vi ska sova där, tänkte att A ville va själv
imorrn eftersom att han ska på begravning. Känns jobbigt att jag inte kan
va hos honom och stötta honom men vet att han helst vill va själv ändå så
ja, då är det bara att fly hemmet. Men ska bli skönt att få umgås me Thea
och bara mysa hos maria. På lördag åker vi iallafall hem igen och då ska jag
köp skor till stumpan och sen får vi se va vi gör resten av helgen. Ska visst
inte bli så härligt väder tyvärr :( 
 
På måndag skulle kvinnojouren ringa mig ang bostad så jag är rätt hoppfull
och förväntansfull, har jag tur blir det kanske flytt i sommar :) känns både
underbart men jobbigt. Jag vill ju bo kvar hos A för jag älskar verkligen
att bo här och jag älskar att umgås me honom och jag trivs med våra rutiner.
Och jag erkänner att jag hatar att va ensam men jag längtar så mycket efter
ett eget hem som bara är mitt och Theas, som jag bestämmer över, som jag
får inreda hur jag vill osv. Sen kommer jag säkert "bo" hos A varannan vecka
då jag inte har Thea för det finns knappast nån chans att han kommer vilja
sova hos mig tyvärr :( Jag tycker verkligen så otroligt mycket om honom. 
Vågar inte känna starkare än så, ibland så verkar jag gilla honom mer än va
han gillar mig, han betyder mer för mig än vad jag betyder för honom. Jag
vet att han gillar mig och att jag betyder nåt för honom men jag vet ändå inte
hur starkt det är. Ja, hur som helst så vet jag va jag äntligen vill och va jag
känner. Jag har fått en andra chans och den tänker jag ta. Jag vill verkligen
ha honom, mer än nånsin. 
 
Äh, nog om mitt jävla dravel. Ska ut och ta ett bloss och sen borsta tänderna
och krypa ner i sängen. Natti natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!