Ont, det gör ont :(

Har varit okej i 2 dagar nu, har kunnat levt som en normal människa utan smärta och jisses, vilken befrielse! :) det har varit underbart. Har varit hemma från jobbet sen i onsdags och planen va att jobba idag eftersom att jag inte hade ont men jag har ont nu, har sovit drygt 3 timmar inatt och vaknade med feber imorse så blir hemma idag också :( åhhhh, jag hatar att va borta från jobbet!!!!! Vill bara bli "frisk" nu! 
 
Igår hade jag en av mina bästa dagar på länge, hela den här veckan har generellt varit bra :) jag har varit gladare och mått bättre psykiskt och bara varit lycklig.  
 
Jag började iallafall dagen me ett besök på vårdcentralen,  lämnade urinprov som jag får svar på på måndag.  Åkte hem och käkade frukost och så drog jag till gymmet och jävlar va skönt det va att va tillbaka :) har verkligen saknat träningen så nåt otroligt. Nu vill jag verkligen träna utan fler avbrott. Jag tror att jag går fullt ut på en gång och tränar typ 5 dagar i vecka i nån/några veckor och sen orkar jag inte fortsätta. Nu tänkte jag försöka gymma 2 dagar, simma 1 dag och börja me mina kvällspromenader varje kväll igen.  Vågade ställa mig på vågen och blev riktigt förvånad över resultatet, har gått ner 1 kg istället för att ha gått upp ett par kg som jag va helt tvärsäker på :)
 
Mötte  upp jessica vid telefonplan efteråt och så gick vi hem till mig.  Jag duschade och gjorde mig ordning och det va feststämning :D vi lyssnade på musik och humöret va på topp :D vi drog till tumba tattoo och jag bokade tid för min efterlängtade tatuering :D den 29e kl 15 ligger jag under nålen och älsklingen följer me som stöd fast han lär bara sitta och skratta för är det nåt han tycker är roligt så är det att se mig plågas :P haha. Snäll pojkvän jag har va ;) men jag längtar så otroligt mycket nu.
 
 
Efter det så drog vi in till söder en sväng och sen åkte vi till gamla stan och satt vid kajen och åt glass och så tog vi en promenad till t-centralen innan vi skildes åt. Kom hem vid halv 7 och då låg jag och älsklingen i sängen och bara mös :D mådde så otroligt bra då. Han ska visst sälja camaron nästa vecka och en del av mig känner att det är pga mig :( så jo, jag har lite dåligt samvete. Han tog en dusch och så avslutade vi kvällen nere på indiska.  Vi åt, drack en öl och cider och bara pratade :) jag hade en jätte trevlig kväll me min fina och underbara älskling. 
 
 
Vi hörs nog senare i helgen :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!