Regnig första maj :(

Sista April och valborg va det igår, vart tar tiden vägen? Idag är vi redan
inne i Maj, snart är det sommar och den kommer försvinna i ett nafs.
Börjar redan få lite höstångest :( Haha. 
 
Igår va det halvdag på jobbet så jag slutade kl 12, va så trött då. Hade
planerat att hämta Thea och åka till skärholmen och shoppa lite till henne
men jag kom hem och gjorde mig ordning och sen va klockan så pass
mycket så hennes far tyckte att det va onödigt att jag hämtade henne. Det
va jätte tråkigt för jag hade sett fram emot en liten shoppingrunda och
framför allt ensamtid me Thea, vilket jag i princip aldrig får :( Men jag har
henne i helgen så då jävlar ska jag mysa! Åkte iallafall iväg till liljeholmen
en sväng och köpte en jeansjacka, jeans och en keps till skrutt och så köpte
jag en klänning till mig själv, nu har jag några olika klänningar så jag klarar
mig :) det jag dock saknar är en maxiklänning. Åkte vidare till fruängen och
därifrån till älsklingens jobb. A skulle åka och klippa sig så jag följde me
honom och när vi kom hem fräschade vi till oss och så gick vi till nygammalt
för att äta middag. Det va fullt när vi kom så vi satt ute och åt förrätten och
det va mysigt när solen låg på men sen vart det skitkallt men då fanns
det bord så vi gick in istället. Vi åt det vanliga och det va så otroligt gott. 
Man blir aldrig besviken. Hade velat åka och titta på nån brasa men det blev
inte så :( A va trött och hade ingen lust så vi va hemma och gjorde absolut
ingenting. Va lite avundsjuk när jag visste att flera av mina vänner va i huddinge,
hade varit roligt att umgås lite me dom men klockan va så mycket efter att vi
hade ätit så jag hade iallafall inte hunnit åka dit. Undrar va Thea gjorde igår kväll?
Gud va jag håller på och längtar ihjäl mig efter henne nu!!!!!!! :(
 
 
 
Det är inte alltför många veckor kvar tills jag fyller år nu heller och igår kom jag på va jag verkligen vill ha. En ny tatuering :D vet vad och vart också :) sen vill jag ha en klocka,  myskläder från franklin & marshall, presentkort på hm, lindex, bodyshop,  pengar,  locktång, bröstförstoring ;), ett silverarmband, en Ipad. Hmm, undra om det va når mer :P haha. Det va nog allt och jag skulle bli överlycklig om jag fick 2-3 av sakerna jag önskar mig :) dog dock för D&G-klockan!!!!!! Så kär i den! 
 
 
Idag händer det troligtvis inte ett skit. Sitta hemma och bara glo på tv hela dagen. Är egentligen så trött på att bara va hemma, jag blir rätt rastlös. Inte bara på hemmet utan på själva miljön,  på Stockholm. Jag vill åka och se nåt nytt, få lite miljöombyte. Saknar torpet så fruktansvärt mycket :( det va min fristad. Där kunde jag ladda batterierna, få ny energi.  Är lite sugen på att fråga P om vi inte kan åka upp nån helg,  känner mig så instängd i Stockholm nu :( 
 
Allra helst vill jag bara åka bort me A, det vore verkligen underbart. Men han är väldigt hemmakär så jag kommer nog aldrig lämna Stockholm med honom.  
 
Skitsamma, ha det bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!