Söndag ..... igen

Det är så konstigt hur olika Thea sover beroende på vart hon sover :P Igår
vaknade jag en sväng vid 8 och då va hon vaken men hon såg inte mig så hon
låg och kollade på tv me maria och tommy, jag somnade om och vaknade vid
10 igen och då hade Thea somnat om och vaknade först vid halv 12 :O helt
otroligt. Jag och Thea åt frukost och sen tog vi ett bad tillsammans och jag
gjorde ordning oss och så tog vi en promenad till mamma, jag skulle hämta
lite skor som jag har där och Thea lekte me mormor. 
 
Älsklingen kom och hämtade oss och så åkte vi hem och han gjorde
spaghetti och köttfärsås till middag och på kvällen kom M över me hjärtats
flygplan och efter det så nattade jag Thea och så låg jag och A och kollade på
film en stund innan vi gick och lade oss. Tror ni inte att Thea väckte oss kl 5
imorse :( och bara vägrade somna om så vid 6 så gick vi upp och åt frukost
och hade det mysigt tillsammans. Thea somnade vid 9 och sov fram till 12.
Under tiden hann jag sova i 2 omgångar och duscha och älsklingen somnade 
i soffan :) vi åkte till nacka forum en sväng för att umgås lite me M och hans
tjej, gick i lite affärer och sen drog dom. Vi va inne på hm och jag bytte theas
jeansjacka, hon är verkligen inne i nån tillväxtperiod, i dec hade hon storlek 92
och nu börjar nästan 98-104 sitta tajt :/ helt galet! Min lilla tjej är inte så liten.
Vi gick till naked jucie bar och köpte smoothie och sen såg vi att nacka-nallen
va på besök så vi gick dit så Thea fick kramas lite och hälsa på nallen och
det tyckte hon va jätte roligt :) Efter det va dags att lämna henne hos P. 
 
 
Jag och älsklingen åkte hem, han satt och pillade på sitt flygplan och jag satt
i soffan och hade tråkigt och va lite småbitter. Vi åkte till coop och handlade
middag och bingolotter (vårt vanliga söndagsnöje). Kom hem och gjorde
flygande jacob till middag och så spelade vi bingolotto, tyvärr vann varken jag
eller älsklingen nåt, skit! 
 
Nu har älsklingen satt sig me sitt flygplan igen och jag har satt igång en tvättmaskin,
ska gå och tvätta mig och sen skulle jag vilja se "hundraåringen som klev ut genom
fönstret och försvann", får se om vi orkar se den ikväll eller om vi ser den nån annan
kväll :) 
 
Har haft en jätte mysig helg me min familj och me mina två älsklingar, jag är
så lycklig som har Thea och A i mitt liv :) Imorrn börjar en ny arbetsvecka me
endel roligheter på jobbet :) ska bli mysigt att få komma tillbaka och få krama
alla goa ungar igen. 
 
 Jag är verkligen lycklig me mitt liv för tillfället. Jag är så galet kär i min älskade A, jag tycker om tillvaron med honom :) jag har ett underbart jobb som jag älskar och jag har en vacker och otrolig dotter som jag gör allt för. 
 
God kväll :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!