Dålig start på veckan

Den här helgen har bjudit på mycket diskussioner, smågräl
och sådär samtidigt som det funnits många glimtar av kärlek,
lycka och omtanke också. 
 
I lördags åkte jag och lämnade Thea hos mamma vid 10 och när
jag kom hem så va älsklingen vaken, vi kollade på tv och sen 
hoppade han in i duschen. Jag ville åka till brisak och kolla på julpynt
så vi åkte bort dit men vart jätte besviken, tyckte inte dom hade nånting. 
Sen åkte vi till rusta och coop och handlade lite innan vi åkte hem
igen. 
 
Igår va vi på jysk och på city gross och nu är alla julgrejer köpta
och jag lovar att det kliar rejält i fingrarna, vill börja pynta direkt
men måste lägga beslag på mig till nästa helg iallafall. Haha. Ser
verkligen fram emot det. Medan vi va på city gross så bestämde
älsklingen att hans mamma och lillasyster skulle komma till oss 
och äta middag och spela bingolotto och jag hatar när saker bestäms
i sista minuten och när folk bestämmer nåt över huvudet på mig. Jag
är ett kontrollfreak, så jag blev superstressad och mådde så dåligt. 
Jag gillar hans mamma och lillasyster jätte mycket men känner mig
ändå så obekväm me dom, har svårt för att slappna av och va mig själv. 
Men vi hade en trevlig kväll, jag va den enda som vann, vann 2 sverige-
lotter. Hans mamma ska följa me mig och köpa skor efter löning, det
blir första gången som vi umgås själva och det ska faktiskt bli trevligt. 
Hon av nån finns verkligen där för mig, hjälper mig och stöttar mig. 
 
Hela helgen har jag varit snuvig och hängig och imorse va jag helt utslagen
så jag ringde och sjukanmälde mig, kommer va hemma hem imorrn också 
och bara vila och så är man redo me full kraft på onsdag. Har legat och kollat
på film hela dagen, diskat 2 omgångar, hängt in kläder. Va så sugen på att
göra lussebullar men det får nog bli imorrn. Imorrn kommer även mamma
och maria över en snabbis, jag ska ta hit lite grejer och maria ska få ta me sig
Theas gamla kläder. Tanken har slagit mig mer än en gång men jag har aldrig
bjudit hit min familj på fika eller middag eller nåt. Och det gör ont. Hos P va
dom över jämt på fika, middagar, spelkvällar, julafton osv. Jag saknar min familj. 
Ska iallafall försöka sova hos maria en natt me Thea snart, behöva komma bort
från A och han behöver komma bort från mig. 
 
Ha en trevlig måndagskväll :)Dålig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!