Du är mitt liv

 
Jag är så kär i min A så jag håller på och går under, jag har aldrig känt
såhär starkt eller varit så säker på dels mina egna känslor men framförallt
på hans känslor, jag vet att jag kan lita på honom. Med honom känner jag
mig lugn, trygg. Vi är olika, vi är båda envisa, vi vill göra saker på vårt egna
sätt, vi smågnabbas jämt och ständigt, vi är oense om mycket,  oddsen för att
det ska hålla mellan oss i längden är egentligen små men jag tänker inte
tänka på allt negativt,  jag vill fokusera på det positiva, på den enda
anledningen till att det kan funka,  vi älskar varann. Han är mitt liv,  jag ser
en framtid med honom och Thea. Han är inte den bästa, jag är inte den bästa men
jag vill ha honom med hela mitt hjärta.  Vi är inte bäst för varann men vi är bra
nog för varann. Det är tur att inte så många läser min blogg för då skulle så
många hatkommentarer ramla in. Jag är lycklig så låt mig va lycklig! Jag har
varit nere, jag har mått dåligt, det erkänner jag. Men inget av det har me A att
göra, det mesta jag har mått dåligt över är att jag önskar att jag fick ha ett vanligt
vardagsliv me A och Thea, den tanken tär på mig så nåt enormt, det finns inget
som jag önskar mig mer än att vi tre ska bli en familj på riktigt. Vi får se vart
vi är på väg, vart vi slutar.  Resan är inte poängen, det är målet som gör resan
värd. 
 
 
I helgen har vi varit på kalas hos As systerdotter som fyllde 6, A har flygit, vi har
ätit på stammisrestaurangen, vi har varit och fönstershoppat på stadium och jag
blev så glad som äntligen får på mig jackorna där, i storlek 40 dessutom, det har jag
inte kunnat haft dom senaste 6 åren :/ hittade en underbar jacka från didriksson som
jag föll för men 1800 spänn har jag inte riktigt råd me :( hittade även en liknande från
everest för 800 kr som jag kanske köper. Provade även täckbyxor inför vinter och 
hittade ett par för 800 som va perfekt. Nu måste jag bara hitta ett par vinterkängor. 
Vi har spelat bingolotto, vann 2 sverigelotter och så möblerade vi om lite och jag vart
jätte nöjd :D Vi satt och pratade om julpynt och jag har ju massa julpynt men det ville
A inte ha, han menar att han vill börja om från början, dvs med nya saker som är våra
och inte mig emot, då får jag köpa nytt julpynt :D Haha. Det sk bli intressant för han har
gett mig fria händer men igår när jag visade en jätte fin ljusgrej me tomtar så tyckte han
att den va jätte ful, han ville ha nåt stilrent och den va stilren, dom som känner mig vet
att jag bara köper stilrena saker och klassiska julgrejer. Blinkande renar i plats går bort
med andra ord. Så ja, det kommer nog bli en och annan diskussion om julpyntet. 
 
A fotade mig inne på stadium i everestjackan :) 
 
A tog kort på mig och Thea när han kommer hem efter flygningen förra helgen :P 
 
Inatt låg jag vaken flera timmar kändes det som, låg och tänkte på mitt gamla liv, med
P och Thea. Jag saknar min familj, mitt hem, våra traditioner. Jag saknar allt det så
fruktansvärt mycket. Jag delade ändå 7,5 år av mitt liv me honom, det kan jag bara
inte bortse ifrån, vi har en dotter tillsammans, vi har så mycket historia bakom oss, så
många minnen tillsammans. En gång i tiden betydde dom allt för mig, min fästman och
min dotter. Vi va en familj. Som jag aldrig ville skulle splittras. Familjen betyder allt för
mig och en dag får jag en ny familj på riktigt, ett hem som känns som hemma, nya
minnen och nya traditioner. Just nu väntar jag bara ..... just nu har jag ingen riktig
familj, inget hem som känns som hemma utan mitt liv har hamnat i viloläge tillsvidare. 
 
Idag är det måndag och nya tag som gäller :) jobbar idag, troligtvis 11-16.30 :) jobbar iallafall 2 heldagar den här veckan. Hoppas att jag får många heldagar,  måste få en hyfsad lön nästa månad.  Men vi höres :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!