En bra dag :)

Den senaste tiden har varit bättre, jag menar me mina humörsvängningar.
Mitt humör har varit stabilare, jag har varit mer uppåt och har inte gråtit
nåt på flera dagar. Jag är fortfarande känslig och jag tar illa upp för
småsaker men det går bättre nu. Jag hoppas att det här håller i sig ett
tag nu för nu är allt bra mellan mig och A, knappt nåt tjafs alls, vi umgås
bara och är trevliga mot varann. Det har jag verkligen saknat. Och jag vet
att det beror på mitt humör. Men nu hoppas jag att det vänder iallafall. 
 
Idag hade jag ingen skola för min lärare va sjuk så jag låg hemma och 
kollade på film och pluggade innan jag jobbade mellan 13-16.30 och
på jobbet va det faktiskt jätte bra idag. Idag fick vi hjälp och det va 
välbehövligt, kände mig inte lika sönderstressad. 
 
Snyggingen själv i sina jobbkläder :P
 
Kreativiteten flödade på jobbet idag när barnen sov :D 
 
Jag kom hem och väntade på älsklingen och så åkte vi till coop för att
handla och så värmde vi varsin pizza. Jag tog mig även i kragen och
ansökte om körkortstillståndet samt papper för synundersökning :D 
Snart får stockholmarna se upp för då ska rallyharry ge sig ut på vägarna
och övningsköra :D blir nervös bara jag tänker på det. Haha. Men det ska
bli jätte roligt. 
 
Sitter och letar efter billiga blöjor, tips på billiga blöjbyxor, märke spelar
ingen roll mottages gärna. Har inga blöjor till Thea och ska ha henne i
helgen. Kan ju fråga P om jag kan få 2 blöjor men jag vet redan svaret
så det känns bara dumt. Har inte en enda krona heller :( blääää. Vill bara
ha lön nu! Vill ut och börja köpa julklappar och julpynt, vill köpa hem lite
ingredienser och baka, vill förnya mitt gymkort, vill köpa skor. Ja, listan kan
göras lång. 
 
Snart ska jag inta duschen och sen blir det sängen, upp tidigt imorrn för jobb
mellan 7.30-16 :) Vi hörs imorrn. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!