Ensamtid

Helgerna går alldeles för fort, tur att att jag har 3 helger i rad me min älskade stumpa :) idag har jag, älsklingen och Thea varit i orminge och firat As kusin och hans flickvän,  det va trevligt och dom hade fått det jätte fint i sin lägenhet och om några veckor kommer deras bebis :) vi va där ett par timmar och sen skjutsade älsklingen oss till visättra.  Vi behöver lite ensamtid från varann,  eller ja, han behöver tid från mig. För mig räcker ett par timmar då och då men han är verkligen så mån om sin ensamtid och sin frihet och jag försöker tillgodose hans behov. Så ikväll sover jag och Thea hos Maria fast vi valde dag, maria ligger sjuk och spydde som jag vet inte va när vi kom. Så ja, jag och Thea har kollat på tv och roat oss själva.  Snart ska vi äta pizza iallafall :)
 
 
Vi hörs nog imorrn. Natti natt 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!