Ett sista farväl

Är helt slut mentalt, har varit en känslomässigt jobbig dag. Idag va det
nämligen mormors begravning :( Många tårar föll och det va jobbigt
men nu äntligen är det över och man kan gå vidare. Ceremonin va liten
och intim men vacker. Det va kul att träffa släktingar som man inte träffat
på jätte länge och jag fick höra att jag va så fin och så duktig som gått ner
i vikt, det va roligt att höra :) Efter begravningen åkte vi till vårby kyrka för
fika. Maria ville att jag skulle följa me dom hem så jag gjorde det tills 
älsklingen kom och hämtade mig vid halv 6 :) vi köpte mat på e4-baren 
och åkte hem och åt. Sen satt vi och pratade en stund innan jag tog en
dusch. Han har varit så fin och kärleksfull ikväll och tagit hand om mig :) 
 
 
Imorrn ska jag ha Thea mellan 10-16.30, hon fick ju ögoninflammation i
söndags kväll. Nu har hon varit nästan konstant sjuk i 1 månad :( har det
inte varit feber så har det varit ögoninflammation, förkylning, hosta osv. Nä,
hon har haft en tuff höst, hoppas att det lättar snart. Väntar egentligen mest
på att hon får magsjuka också när vi ändå håller på.
 
 
 
 
 
Nu har älsklingen somnat i soffan, jag ska vänta på greys innan jag sussar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!