Första snön faller

Trodde inte mina ögon imorse när jag tittade ut och såg massa snöblask :( 
Så deprimerande! Har absolut inget emot snö men då ska den första snön
ligga som ett vitt täcke överallt, vara minusgrader och en skinande sol ska
lysa från en klarblå himmel, det är bara då jag älskar snön :P haha. Sånt här
blask klarar jag mig utan. Och speciellt just nu när jag inte har några riktiga
skor ens, går fortfarande i mina tygskor, har inte haft råd att köpa vinterskor
än :/ 
 
Jag tog en riktig nostalgitripp i bloggen imorse, satt och läste gamla inlägg 
från första dagen när jag plussade tills att Thea föddes och första veckorna
me henne och gissa om tårarna rann. Den tiden va så otroligt underbar och
jag saknar varenda minut av allt, graviditeten, förlossningen, tiden efter. Jag
har aldrig varit så lycklig och mått så bra som jag gjorde då. Jag saknar tiden
med P, då vi va lyckliga, då vi va en familj, då vi trodde att det skulle va vi för
evigt. Jag saknar våra minnen, allt det vi gjorde, jag saknar mitt hem. Men nej,
jag saknar inte honom nu, jag skulle aldrig någonsin kunna ta honom tillbaka
igen. Det jag saknar mest är vi som familj och allt det vi gjorde, allt som vi hade
gemensamt. Det gör ont när jag tänker tillbaka, det kan jag inte förneka. Jag
kommer alltid blicka tillbaka på vårt liv tillsammans med värme. 
 
Idag har jag fått mysa med min prinsessa :D Hennes farmor kom och lämnade
henne vid halv 10, då gick vi och handlade och så gick vi hem. När jag ändå va
hemma idag så passade jag på att städa, tvätta, byta sängkläder och självklart
fick stumpan hjälpa till :) sen låg vi och tittade på barnprogram, vi bakade muffins
och så gjorde vi middag och halv 6 åkte jag och lämnade henne hos P :) Nu ligger
jag i soffan och glor på tv, ska nog ta en dusch om en stund. Älsklingen är kvar
på jobbet, får se när han kommer hem :) imorrn är det äntligen fredag och jag är
ledig, vet inte hur jag jobbar hädanefter så tänkte ringa jobbet imorrn och höra. 
 
 
 
Ha en trevlig kväll så hörs vi :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!