Shop until you drop

Idag har jag varit på ett fullkomligt strålande humör,  vilket är väldigt ovanligt för mig. Jobbade och sen åkte jag till skärholmen för att köpa ett par skor och kom hem me massa annat också :D jag behövde verkligen få shoppa loss lite, dock måste jag handla till Thea också :) och så kanske man ska börja tänka på det här me julklappar.  Det eviga bekymret. Vet nästan va alla ska få förutom älsklingen :( det står helt tomt. Va köper man till nån som har allt/kan köpa allt själv?  Dessutom fyller han år bara dagarna innan julafton.  Bläääää. Får höra om hans mamma kan komma me nåt tips.
 
 
 
När jag kom hem va jag fortfarande på toppenhumör, satte på musik och packade upp och sen började jag me maten och då kom hjärtat hem.  Vi åt och sen satt vi bara och pratade resten av kvällen :) nu har älsklingen sovit sen 22 och själv ligger man vaken,  dels pga värk i armen och sen driver min rethosta mig till vansinne. Ögonen går i kors, så trött är jag :( och imorrn ska jag upp kvart i 6, jobbar 7.30 till runt 4-halv 5. 
 
Nä, måste väl försöka sova nu :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!