Snart heeeeelg :D

Ojojoj va jag vaknade på fel sida imorse,  va så trött och så JÄVLA
irriterad!  Men jag lyckades iallafall behärska mig lite och kunde va glad
när jag pussade älsklingen hej då. Va på jobbet vid halv 8 och möttes
av skräckbeskedet, magsjukan har slagit till på jobbet me 7 magsjuka barn
samt 2 personal :( har spritat händerna som en galning, spritar alltid händerna
men idag va jag som besatt. Haha. Råkade även ut för ett blöjbyte me misstänkt
på-väg-att-bli-magsjuk :/ jag vill inte ha den skiten! Annars har jag haft en jätte
bra dag :D 
 
 
Jag kom hem vid 4 och lade mig i soffan och somnade, vaknade av att älsklingen
pussade på mig och så fixade han middag. Sen låg vi i soffan och hade det jätte
mysigt och nu sitter vi och är skitsura på varann. Han har en ovana som jag tycker
är onormalt och nästan sjukligt och jag har bett honom sluta men det vägrar han
såklart. Jag vet inte va jag ska göra? har er sambo nån hemsk ovana som ni bara
inte kan acceptera, hur har ni gjort? Han har haft den ovanan hela tiden men det är
först nu som jag verkligen retar mig på det. Jag har haft ovanor som han bett mig
sluta me och det har jag gjort. Hur mycket ska/kan man begära av sin sambo? 
 
Imorrn är det äntligen fredag, så efterlängtad. Har varit en tuff och intensiv
vecka. Vill bara få mysa me Thea och pussa och krama henne. 
 
Nä, dags för en dusch, orkar inte ens se på A nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!