Trevlig allhelgona :)

Hela veckan har bestått av jobb och plugg, börjar komma in i jobbet nu och jag börjar trivas jätte bra, kan alla barnens namn på min avdelning nu och många namn på dom andra två avdelningarna :) Igår jobbade jag 9-17 och jag trodde jag skulle va helt slut och dessutom hade jag Thea men det va inga problem :) vi hade en jätte mysig kväll, jag, A och Thea :) vi tittade på tv och åt lite gott och Thea och A busade i soffan, det finns inget som värmer mitt hjärta mer än att se dom leka tillsammans. Jag mår så fullkomligt underbart när jag får sitta i soffan med A på ena sidan och Thea på andra sidan :D  
 
Jag och A har haft en jobbig tid den senaste tiden iochmed mitt humör,  igår kväll pratade vi mycket och han kände att han snart inte orkade mer och jag förstår honom för jag orkar inte ens me mig själv och jag är så orättvis mot honom för mitt humör har inget med honom att göra. Men när jag har Thea blir jag en annan människa,  igår kväll hade jag en riktigt bra kväll och va glad och uppåt :) men jag har iallafall bestämt att börja prata me nån, för det här går inte.  Mitt och As förhållande hänger på en tunn tråd och jag kan inte förlora honom så jag har bestämt mig för att börja prata me någon, en psykolog. Jag  vill ju inte heller må såhär jämt.
 
 
 Thea vaknade halv 7 imorse *gäääsp*  gick upp en timme senare och gjorde frukost och tittade på barnprogram.  Jag hoppade in i  duschen och så gjorde jag ordning mig och Thea och så åkte vi till heron city för att gå på bio :) ville hitta på nåt roligt me henne så vi åkte och såg "blixten och det magiska huset" och Thea va jätte duktig :) hon satt stilla hela tiden,  till och med barn som va 8-9 år va uppe och sprang och inte kunde sitta stilla.  
 
 
Vi kom hem vid 3 och då åt Thea lite lunch innan hon somnade i soffan och jag tog mig också en tupplur.  När hon vaknade så låg vi och tittade på tv och vid 5 så åkte älsklingen iväg för att flyga och tända ljus på sin pappas grav, jag är ledsen för att jag inte kom iväg  att tända ljus för mina nära och kära :(  jag och Thea gick till affären och köpte popcorn och sen kom vi hem och byggde koja och så låg vi i soffan och åt popcorn och kollade på "sammys äventyr 2". Nu ligger vi och tittar på "hungergames", jag har ju inte sett den förut. Saknar min stora älskling men han behöver den här egentiden mer än nånsin just nu och jag och Thea behöver den här mor och dottertiden så det är rätt passande att han flyger på lördagskvällarna :) iallafall dom lördagar jag har Thea.  Nästa lördag ska jag nog följa me honom,  utan att klaga eller tjata :P 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!