Vilken skitdag!

Imorse vaknade jag kl 4 och mådde så illa och kände mig jätte
konstig, känner väl igen den känslan när man är magsjuk. 
Försökte kräkas så illamåendet försvann men det gick inte. Har
inte kräkts nåt men sprang endel på toa imorse och magen är
i uppror. Illamåendet kommer och går. Vill bara kräkas och få det
här överstökat, orkar inte ligga och må illa och ha en orolig mage. 
Så idag har jag bara legat i soffan och vilat, min älskling har varit
så snäll och köpt piggelin och imodium till mig :) 
 
Älsklingen har suttit och byggt flygplan sen 16-snåret och är inte
klar än, han lär inte komma iväg och flyga ikväll iallafall, dessutom
har varken han eller jag ätit nån middag så min förhoppning är att
han åker ut och köper nåt :P haha. Trots att min mage är orolig så
är jag så sjukt hungrig på en rejäl köttbit, pommes, pizza, donken, 
ja, allt egentligen. Skulle haft en myakväll me mig själv egentligen
och legat och kollat på skräckfilm men det kan jag inte nu så får
göra det en annan gång. 
 
Hoppas ni har en trevlig lördagskväll me er nära och kära :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!