En lugn helg till ända

Ligger i soffan i världens matkoma nu :( känns som om jag kommer sprängas 
när som helst. Haha. 
 
Helgen är snart tillända och det har varit en bra och mysig helg, det va fredagen
som va sisådär, har såna extrema humörsvängningar, hinner inte med själv. Jag
skojar verkligen inte när jag säger att jag kan gråta ena sekunden och skratta i
nästa sekund. Det är otroligt jobbigt för mig men det är 100 gånger värre för A för
han vet ju inte va som rör sig i mitt huvud iochmed humörsvängningarna. Måste
ha nån slags hormonell obalans eller nåt, kanske bör kolla upp det. 
 
 
Igår åkte jag och älsklingen till grödinge för hjärtat skulle lämna nånting på lackering
och efteråt så åkte vi till nacka forum så han fick klippa sig och så åt
vi middag på indiska innan vi åkte till coop och kvällen tillbringade vi i en 
gympasal då älsklingen åkte för att flyga och jag följde me. Det va lite folk
där och flög och jag och mickis satt och kollade på. Vi va där i 4 timmar, vid
halv 11 så åkte vi äntligen hem och då fixade vi korv me bröd och kollade på
tv och vid 01 gick vi och lade oss.
 
 
 
Idag blev det återigen ett besök i nacka forum :P A va inne på media markt för
att lämna nånting på reparation och jag va inne på stadium, är på jakt efter nya
gummistövlar och jag hittade ett par everest-stövlar för fyndpris som passade
perfekt så dom jag ska köpa så fort a-kassan kommer :D Vi åkte till IKEA för
att köpa två mindre ugnsformar så vi kan börja äta lasagne igen, A äter ju inte
min lasagne. Kom hem och gjorde middag och sen hade vi en lång diskussion
om Thea och uppfostran. Det enda jag kom fram till va att så länge som vi inte
 är en familj på riktigt och har en vanlig vardag tillsammans så blir det svårare
att uppfostra Thea, det är bara en dag varannan vecka som vi alla tre är tillsammans
och det funkar inte. Jag längtar verkligen så mycket tills vi får en vanlig vardag igen,
ser på hur mina vänner hur dom har det och är så avundsjuk på dom.  Jag önskar
verkligen att jag hade en spåkula för jag vill veta hur den närmsta framtiden blir. 
Jag älskar A men jag vet inte om vårt förhållande klarar av våra olikheter, vi är som
dag och natt, vi har INGET gemensamt om nånting. Men jag ser en framtid med
honom, det gör jag och det är många pusselbitar som saknas men när alla bitar
väl är på plats och man ser hela bilden så tror jag att vi kommer få ett bra liv ihop. 
 
Imorrn är det dags för en ny vecka, full med jobb, gym och plugg :) ha en bra 
söndag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!