Regnet öser ner

Just idag är jag glad över att va arbetslös, regnet öser ner och jag slipper
sätta min fot uranför dörren :P men misstolka mig rätt, jag är inte glad för
att va arbetslös, håller på och klättrar på väggarna här hemma nu, vill ha ett
jobb mer än allt annat. Vill kunna ordna en bra och trygg framtid för Thea. 
 
Så, va har hänt den senaste veckan då? Har varit på gymmet endel och det
har varit så skönt, på fredag drar även vattengympan igång :D I torsdags va
jag uppe i visättra och hjälpte maria att rensa förrådet och så stannade jag
på middag. Fredagsförmiddagen spenderade jag på huddinge sjukhus gyn.mot
och gjorde lite tester och när jag kom hem så satte jag igång och bakade bullar. 
På kvällen åt jag och älsklingen middag med marcus, mickis och johan nere på
indiska och sen gick vi upp hit för att kolla på film men vi kom inte så långt,
alla va trötta så sällskapet åkte hem. I lördags åkte älsklingen iväg och flög
ett par timmar och jag åkte upp till visättra, jag och maria åkte till skärholmen 
ett par timmar, det va jätte trevligt. I söndags fyllde älsklingens pappa år
så vi åkte till graven och mötte upp hans lillasyster där innan vi åkte till en
mysig restaurang för att äta lunch med deras farmor och farfar. Sen åkte
vi till älvsjömässan för älsklingens lillasyster skulle hämta en sak som hon
hade köpt där.
 
 
Halva den här veckan har redan gått, tiden bara springer iväg. Min rygg har 
förstört mina gymplaner, vaknade upp me ont i ryggen i måndags, va så gott
som sängliggande hela dagen och låg bara och kollade på film. Igår skolkade
älsklingen från jobbet, nä inte skolkade men han hade ont i axeln så det va
mysigt att ha honom hemma :D vi låg och slappade hela dagen och sen åkte
vi till nacka forum för jag ville leta efter en kappa som jag skulle köpa när jag
fick pengar. Vi va inne på zara men hittade inget bra där och så gick vi in på
HM och där hittade jag en jätte fin kappa och älsklingen tyckte den va så fin
så jag fick den av honom, åh jag blev så glad då :D kände mig verkligen jätte
fin i den. Sen va vi inne på stadium och köpte en baddräkt så jag kan börja 
simma igen, ja jag blev lite bortskämd igår men det är verkligen inte ofta som
det händer så jag blev så glad och uppskattade det jätte mycket. Efter det så
mötte vi marcus och följde me honom till en bilfirma för han skulle köpa ny bil och
sen åkte vi och handlade innan vi åkte hem och gjorde middag. Älsklingen satt
och kollade på hus och jag tror att vi ska på visning på söndag :D dom håller på
och bygger radhus i glömsta som verkligen va jätte fina, det är antingen en 4a
eller 5a som vi ev ska titta på :) i sommar kanske man flyttar till hus då och kanske
blir en familj på riktigt. Det skulle vara en dröm som slog in. Men vi får se va som
händer.  Imorrn ska jag på intro inför min försäljningskurs och på måndag sätter
jag igång på allvar, ska bli kul men lite skrämmande att börja plugga igen. 
 
 
Jag saknar Thea mer än nåt annat, har inte träffat henne på 2,5 vecka och knappt
pratat me henne på lika länge, har så dåligt samvete och känner mig som en
värdelös mamma. Men på fredag har jag henne hela helgen och då jävlar ska vi mysa
och så har jag henne nästa helg och då ska hon sova här en natt :) jag måste sätta lite
press på A nu, vi har så gott som varit tillsammans 1 år och det är hög tid att Thea
blir inkluderat i vårt förhållande, om A ser en framtid me mig så måste han inse att
The är inkluderad i den framtiden annars finns det ingen gemensam framtid för oss. 
Jag har ofrivilligt prioriterad bort Thea under alldeles för lång tid men nu är det slut 
på det, jag vill inte förlora mer värdefull tid me henne. 
 
 Nu ska jag göra lite nytta och sätta igång diskmaskinen, städa och byta sängkläder och i eftermiddag ska jag ev dra iväg och simma, vore rätt skönt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!