Träningsvärk är den bästa värken :D

Imorse va jag på gymmet innan 7, åkte nämligen me älsklingen så han släppte av mig där på väg till jobbet :) det blev ett grymt benpass iallafall trots att jag mådde jätte illa. Kom hem vid halv 9 och då åt jag lite, tvättade,  tömde diskmaskinen, duschade och vilade fram till tio i elva då jag drog till jobbet :D fick va på mellanavdelningen idag då mer än hälften av småttingarna va sjuka. Fick även veta att jag skulle va me på kvällens föräldramöte så jag gick hem vid halv 5 och va tillbaka på jobbet kl 6 och så va jag där till halv 8. Nu är jag helt slut och har dessutom sån hemsk mensvärk :( älsklingen har somnat i soffan, skulle också kunna somna utan problem men måste hålla mig vaken till 22, annars vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om :/ 
 
 
Imorrn hade jag tänkt simma men det får bli ett armpass imorrn och så får jag se om jag kan simma på onsdag,  mitt gymkort går ut på fredag och jag har inte råd att förnya det förrän nästa månad så innan jag har fixat det så får det bli promenader istället :) har gått upp nästan 2 kg på knappt 1 månad men jag äter nästan inget godis eller dricker läsk :/ fattar inte.  
 
Nä, nu blir det criminal minds och sen sängen :D God natt! :) 



Kommentarer
Fanny

Det handlar ju inte bara om godis och läsk. Det är ju vad du äter, hur ofta/stora portioner och så vidare..

Svar: Nej, jag vet att det inte bara handlar om godis och läsk. Jag äter 3 gånger om dagen plus mellanmål på jobbet. Normalstora portioner enligt mig själv. Jag fattar bara inte. Har inte ändrat mina matvanor alls jämfört me den perioden då jag gick ner som mest fast jag inte tränade alls
Rebecka

2014-10-21 @ 19:33:25 | http://fannybooy.blogg.se
Sofia

Skippa kolhydraterna som pasta, ris, potatis och bröd. Tillsätt mer grönsaker istället och kör proteindrink på morgonen istället för frukost.

När man slutar röka får man en massa vätska i kroppen.

Svar: hmm, ja jag får testa det för nu ökar jag sakta men säkert i vikt.
Rebecka

2014-10-22 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!