Vågar man hoppas?

Nu börjar mitt liv återigen ljusna men jag av nån vet att det kan och
förmodligen kommer mörkna rätt snart igen, varje gång jag vågar
tro och hoppas på nåt, varje gång jag är innerligt lycklig så skiter sig
allt. Jag vill vara positiv och tro det bästa men efter alltför många
nerförsbackar är jag rädd. Jag vill behålla den här stunden av lycka. 
 
Igår kom ju älsklingen hem redan vid 2, till min stora förvåning :) han 
gjorde illa axeln tidigare i veckan så det va därför han kom hem. Idag
har han också varit hemma, har varit jätte mysigt :) dock har jag haft
endel saker att fixa med idag. Först va jag och skrev på mitt anställnings-
avtal :D jobbar nu som tim.vik i telefonplans förskoleområde, börjar redan
imorrn på en förskola på andra sidan vägen :D jobbar 7.30-15. Är så
otroligt glad :D efter det så åkte jag till stadshagen för att gå på intro till
min kurs som sätter igång på måndag :) åkte hem och väntade på hjärtat
och sen åkte vi till hans lillasyster för att lämna lite saker, vi åt middag på
pizzerian där innan vi åkte till coop och sen hem. 
 
 
 Nu sitter vi här i soffan och är supersociala :/ A sitter vid datorn i ena hörnet
av soffan och jag sitter med ipaden i andra hörnet :/ haha. Dagens par :P
 
Imorrn efter jobbet får jag äntligen träffa min lilla tjej och jag längtar så
mycket, ska bli så mysigt att få umgås me henne igen och bara mysa och
få rå om henne lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!