Woop woop :D

Jag fattar det inte, så fort Thea sover hos mig och  A så vaknar hon alltid
vid halv 5 om inte tidigare *gäsp*. Önskar att hon kunde ha en egen säng
eller att hon iallafall fick plats bredvid mig och A, ja det är lite knepigt när
vi bor så trångt som vi gör men A håller på och kollar på hus, vi ska ju flytta
så småningom men först vill vi båda att mitt liv ska stabiliseras lite och främst
på jobbfronten och den ekonomiska biten. Tills vidare löser vi Theas sängplats
provisoriskt.
 
Jag skulle ha åkt till skolan igår men lyckades inte fixa nån barnvakt så jag
och Thea va hemma och låg i soffan hela förmiddagen. Vid halv 1 åkte vi till huddinge
sjukhus för ett återbesök och stumpan fick mer än godkänt, det va inga fel på
henne och hennes blåsor berodde troligtvis på nån virusinfektion men mer än så
kunde dom inte säga. Vi mötte upp Theas farmor när vi klara och så gjorde
vi sällskap till västertorp, sa hej då till min lilla älskling och åkte vidare hemåt.
Kom hem, lade mig i soffan och somnade, vaknade halv 6 när älsklingen kom
hem och hade frossa och va så trött. Tvingade honom att fixa middag och det
gjorde han :) 
 
Mår lite bättre idag men fryser och nyser, har en förkylning på gång :/ chefen
ringde mig imorse och kom med ett erbjudande om ett vik på 50% från och
med idag tills den 5/11 som troligtvis kommer förlängas och utökas till ett
grav.vik och det nappade jag på direkt :D så nu kommer jag jobba 11-16.30
varje dag förutom på onsdagar då jag måste va ledig samt varannan fredag
då jag har Thea och slutar kl 15.  Och det bästa av allt är att det är på förskolan
som ligger 2 min hemifrån. 
 
 
 Ikväll blir jag ensam extra länge, hjärtat skulle stanna kvar på jobbet och serva sin
mammas bil men då är det tur att jag jobbar till halv 5, imorrn är jag ledig så jag
tänkte dra och simma då, vill inte gymma när jag börjar bli förkyld. 
 
Ha en bra torsdag på er :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!