Du fattas mig!

Imorse gick jag upp med älsklingen och va supertaggad för gymmet, va där halv 8
och körde en timmes genomgång av kroppen, fy satan va det härligt att bara grisa
på ordentligt och köra slut på alla muskler. Ska verkligen lägga om kosten och
satsa på gymmet/promenader/vattengympa/simning, har nämligen gått upp 2 kg
sen jag slutade röka och jag tänker fan inte gå upp mer! Efter gymmet blev det
30 min promenad hem i solen och värmen :D Det är så otroligt skönt väder ute idag!
 
 
Kom hem och satte igång en diskmaskin, gjorde lunch och sen satte jag igång me
bloggen, har tänkt att jag måste fixa headern i evigheter, det va över 1 år sen jag
bytte den men jag tog äntligen tag i det idag och det blev iallafall hyfsat men det
viktigaste är den är aktuell :) Mamma ringde om tråkiga besked, mormor gick bort
inatt :( Min underbara och fina mormor finns inte längre och det gör så ont! Men jag
är ändå tacksam för att det gick så fort, hon slapp ligga och ha ont, hon slapp lida. 
Nu får hon vara me morfar och alla andra igen. Du fattas mig, älskade mormor! 
 
 
Sitter och gråter och känner mig bara så tom nu. Hade tänkt städa och ta en långpromenad
men nu vill jag ingenting. Saknaden är så enorm och det värsta är kvar, begravningen. Usch,
jag verkligen gruvar mig.
 
Jag ska iallafall ta en dusch och tvätta gymkläderna, tänkte dra till
gymmet imorrn bitti igen. Måste köpa en baddräkt när jag har råd så jag kan sätta igång med
simningen och vattengympan igen, badkläderna jag har nu är för stora så underdelen åker bara
av hela tiden =/ 
 
Vi hörs när vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!