Gräsänka ikväll

Nu slipper jag äntligen lägenheten och jag är så glad och så lättad :D jag, mamma och maria va där ett par timmar igår och tömde det sista och städade ur den och så lämnade jag nycklarna :D freedom! Ja, det är det jag känner nu. Är så glad att slippa det där stället.  Fick min efterlängtade deposition också men betalade räkningar för ca 5000 kr så har inte så mycket kvar av dom nu men räkningarna va viktigast då det va flera räkningar som jag låg efter me. 
 
 
Idag har jag haft en riktigt bra dag och jag har varit så glad :D åkte till skärholmen en stund för att köpa nytt smink och nya produkter för ansiktet och sen åkte jag till älsklingens jobb där vi gjorde sällskap till coop. A skulle hämta ut nåt paket och sen åkte han till jobbet igen för att montera ett nytt avgasrör. Jag handlade och sen promenerade jag hem.  Hade glömt köpa lax så det va bara att ge sig ut igen och när jag kom hem så va älsklingen hemma. Vi gjorde middag och vid halv 7 så åkte älsklingen iväg.  Han skulle på teater me sin mamma och lillasyster och sen skulle han titta in på firmafesten som hans jobb har ikväll men tror inte han skulle dricka nåt eftersom att han kör.  Får se när han kommer hem, börjar bli tomt nu och jag börjar sakna honom lite. Har roat mig me att duscha och raka benen, lägga ansiktsmask, måla naglarna, kollat på snyftfilm och ätit godis :) nu slötittar jag på beck och väntar på att paddan ska ladda lite innan jag ska lägga mig i soffan och glo på nån film och sen blir det väl sängen om jag inte somnar i soffan. 
 
 
Vi höres :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!