Måndag och nya tag :D

 
Helgen har bara varit bra, har myst massa och tagit det lugnt. I lördags
va jag och älsklingen förbi markus och mickis nya lägenhet där 
renoveringen va i full gång, blir nog väldigt fint när det är klart. Igår låg
vi och slappade hela dagen. Vi åkte till liljeholmsgallerian för att A ville
klämma och känna lite på dom nya iphone-modellerna, han va inne på
att köpa iphone 6+ men jag tyckte att den verkade för stor och klumpig
och det insåg han också när vi kollade på den så han beställde den vanliga
och sen åkte vi hem till hans mamma på middag :) hans båda systrar och
syskonbarn va där också och vi hade det trevligt :) dock hade jag tankarna
på annat håll då jag fick veta innan vi åkte att min mormor ligger på sjukhus
igen med stroke, troligtvis har hon inte så långt kvar så nu väntar vi mest på
besked och blir hon sämre så kommer vi åka ner och ta farväl, det är tufft. 
Idag fick jag nyheter om mormor, hon ligger i koma nu och alla är överens
om att vi vill att hon somnar in snart, troligtvis kommer vi åka ner nån dag
i veckan. Min älskade fina mormor, det gör så ont att förlora dig. 
 
Men förutom det här me mormor så har jag en bra dag, är glad och så
otroligt lycklig :D jag älskar A mer och mer för varje dag och han älskar
verkligen mig, utan honom vore mitt liv så tomt, han hjälper mig att hitta
styrkan för att orka, att ta tag i mitt liv. Har varit produktiv idag, tog en 
promenad på en timme imorse när älsklingen åkte till jobbet, kom hem och
tvättade, rensade avloppet, rengjorde duschdörrarna, satte på diskmaskinen,
bäddade sängen, hoppade in i duschen och åkte till liljeholmen för att shoppa
lite nya träningskläder, som en liten belöning till mig själv för att jag varit rökfri
i 3 veckor :) har bestämt mig för att förnya mitt gymkort nästa månad, jag vill
fortsätta träna och nu sparar jag pengar när jag slutat röka så då har jag nog
råd :) tänkte dra till gymmet imorrn bitti och verkligen kötta, fy fan va jag längtar!
 
Jag ringde till jobben där jag varit på intervju och rekryteringen va inte klar än så
än är hoppet inte ute, kan fortfarande få nåt av jobben :) sen fick jag mail om att
jag blivit intagen till min kurs så den 9 oktober ska jag på intro och den 13e kör
jag igång :D Så skönt att liiiite händer iallafall :) 
 
 
 
 
 Nu håller jag på me maten och inväntar min älskling :) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!