Sitter och funderar

Sitter i soffan och ska strax ner till gymmet och köra 1 timme cardio.
Hatar verkligen cardio men vill jag gå ner i vikt så är
det bara att köra cardio, skulle behöva få in mer cardio i träningen egentligen. 
 
Jag funderar på att byta bloggportal, jag har haft blogg.se sen jag började
blogga för snart 8 år sen och det skulle va kul att testa nåt nytt. Jag har kvar
alla mina gamla bloggar såklart för jag älskar att gå tillbaka och läsa och det
får ni såklart också göra :) får suga lite mer på den karamellen, kanske får in lite
nya besökare då också :P 
 
Jaha, näbä. Om man ska ta sitt feta arsle och åka ner till gymmet sä man inte
fastnar i soffan. 
 
Ha en underbar tisdag i kvällssolen :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!