Ensam denna söndag

Hej hopp i stugan :)
 
Jag lever, va ett tag sen jag skrev men har inte orkat helt enkelt. 
Har för övrigt inte hänt så mycket, jobbat bara. Förkylningen
hänger kvar än i form av nästäppa och hosta så har tagit det
lite lugnt me träningen. Veckans utmaning är avklarad och den
har gått galant, mitt mål va att lyckas få ihop 3 mil och slutresultatet
va nära på iallafall, 29,69 km så jag är väldigt nöjd. 
 
Jag har haft Thea här i helgen och vi har mest myst och bara umgåtts,
vi åkte till kristallparken en stund igår :) 
 
Ikväll är A på middag hos sin mamma och vart han än åker så stannar han i flera timmar, fram till 11-12 på kvällen även om det är jobb dagen efter så jag väntar inte hem honom än på ett tag. Saknar hans sällskap men är skönt att få va ensam också :) 
 
Orkar inte skriva så mycket utan det blir lite bilder istället :) 
Ha en trevlig söndag :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!