Förbannade förkylning

Förkylningen är envis och hänger kvar än med nästäppa och slemhosta men energin börjar återvända och i torsdags förmiddags va jag nere på gymmet och körde cardio och mage/rumpa och det kändes så jävla underbart att va tillbaka. Körde även några övningar hemma på kvällen :) 
 
 
 
Drog till gymmet i fredags morse  och körde cardio samt rygg/axlar och triceps, ett riktigt mördarpass men jag pressade mig verkligen och allt jag bara klickade :D börjar äntligen få en gnutta styrka i armarna. När jag kom hem kom träningsvärken överallt, kan knappt röra nån muskel utan att det gör ont och det är världens bästa känsla :) jag tog en dusch och sen gick jag till coop och handlade lite och så kom jag hem och gjorde omelett till lunch. Fick nytt kostschema igår och nu får jag äta det mesta :D woohoo. Kassler/lax/fläskfilė är dom nya proteintillskotten :D är överlycklig. 
 
 
På kvällen åkte jag och A till sickla och tittade på fifty shades of grey och jag säger bara WOW! Både han och jag tyckte att den va jätte bra och det va verkligen mycket intima scener. Ser fram emot nästa film :) 
 
 
 
Det va ju alla hjärtans dag i lördags och jag hade inga förväntningar alls eftersom att jag och A inte är tillsammans men han hade köpt både choklad och blommor till mig, blev jätte glad :) vi hade tänkt äta ute men det va fullbokat så det fick bli middag hemma istället men det va jätte mysigt ändå :) va även nere på gymmet och körde ett grymt benpass :D 
 
 
Gårdagen va också så otroligt mysig :D vi åkte till nacka forum först så A fick klippa sig,  sen åkte vi en snabbis till IKEA för att träffa m, m och lilla N, det va kul att träffa dom igen, har inte träffat dom sen nyår. Klockan 7 hade jag och A bokat bord nere på nygammalt och det blev väldigt romantiskt :) hade en underbar kväll som avslutades med 1 timmes pingis nere på gymmet :P 
 
 
Är inne på 3e veckan av LMBRR och tiden har gått så fort. Jag tycker att det har gått riktigt bra,  både kosten och träningen. Har ju varit sjuk 90% av tiden och därför inte kunnat tränat fullt ut men jag tycker att jag har skött mig helt okej. Inte helt perfekt men godkänt iallafall :) 
 
Relationen me A är som den är, i helgen har vi betett oss som ett par, massa gullegull men inga pussar. Vi fick frågan om vi va tillsammans men varken jag eller A gav nåt svar,  vi vet nog inte själva. Jag trivs som det är nu. Varför sätta etikett på allt? :P 
 
Nu sitter vi och kollar på realitystjärnorna på slottet och sen blir det sängen! Blir låååång dag på jobbet imorrn, 8-18.30 :/ Är apt imorrn så det är därför.  Jaja, bara att bita ihop :D 
 
Natti natt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!