Livet är underbart

Imorse var jag inte så kaxig när klockan ringde vid halv 6, 
va tröttare än tröttast. Men masade mig in i duschen, åt 
en herrejösses-frukost och drog till jobbet :) Det är en stor
barngrupp och barnet som jag ska agera som resurs åt är
milt uttryckt vild. Barnet hade bitit min kollega i armen rätt
rejält och då va hen glad och uppspelt. Hen är jätte god och
mysig men vild och utåtagerande. Kommer bli kämpigt att få
ordning på hen men vi är hoppfulla och vi kommer fixa det. Det
va en lång dag med många intryck och vid halv 5 va det en död
Rebecka som åkte hemåt. Mina nya kollegor verkar va nöjd me mig och är väldigt måna om att jag ska stanna hos dom och det känns jätte bra :)
 
Åt middag och vilade lite och drog sen ner till gymmet. Har så grym
träningsvärk i låren, kan knappt gå så jag skippade cardion ikväll och
körde ett rygg/tricepspass istället :D Låren värker och armarna värker. 
Härlig känsla! Började min diet idag och det går väldigt bra hittils :) förut
blev jag alltid extremt hungrig innan lunch men inte idag, har inte känt 
nån hunger överhuvudtaget trots att jag äter minimalt jämfört me förut. 
Det bästa på hela dagen är min eftermiddags-smoothie, skulle kunna
leva på den. Det vankades godis på jobbet men jag lyckades stå emot
och imorse på väg till jobbet va jag så nära på att köpa en redbull men
även då lyckades jag stå emot. Jag är rätt imponerad av mig själv såhär
långt. 
 
 
 
Just nu är livet rätt underbart, saknar bara min fina Thea så otroligt mycket
men får försöka stå ut, snart får jag ha henne varannan vecka, gissa om jag
längtar! 
 
Nähä,snart blir det sängen. God natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!