Sjuk dotter, fusk, ingen flytt

Dom senaste dagarna har jag installerat mig på jobbet och börjar trivas riktigt bra och kollegorna är jätte nöjda me mig och månar verkligen om att jag ska trivas och att jag ska stanna, det känns jätte bra :D träningen går över all förväntan, kör 1-2 timmar varje kväll och jag älskar det, många av övningarna går åt skogen pga tekniken men jag har bestämt mig för att jag ska fixa det under resans gång. Dieten går också jätte bra,  dock inte idag. Haha. Har fuskat massor :$ men bara att ta nya tag imorrn. Helgerna blir svårast men det är bara att försöka ta sig igenom dom så gott det går. 
 
 
Igår hämtade jag stumpan och gud va jag har saknat henne. Vi mös massor och jag mådde så bra me Thea och A hos mig. Imorse vaknade Thea och frös men va pigg så vi åkte upp till visättra och hälsade på maria. Och då kom febern :( Min lilla flicka hade 39.3 och har mest sovit hela tiden,  hon har knappt ätit nåt sen igår :( mitt lilla hjärta. 
 
 
Vi ska väl va kvar här ett tag till och sen åker vi hem,får hoppas att Thea piggnar till bara,hon har sovit i drygt 2-3 timmar nu :( 
 
Idag fick jag reda på att det inte blir nån flytt heller :( det känns tråkigt men det är sånt som händer och jag förstår verkligen min kompis. Det är bara att leta vidare. As reaktion va lite förvirrande, han såg nästan lättad ut när jag sa att jag inte kunde flytta. Den människan kan ju verkligen göra mig förvirrad. Jag har blandade känslor. Samtidigt som jag tycker det är jätte tråkigt så är det lite skönt också, just me tanke på gymmet. Haha. Så skönt att ha det så nära och bara kunna gå ner dit på några sekunder. Jaja, det ska väl också ordna sig hoppas jag. 
 
Vi hörs kanske imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!