Ångest

I torsdags när jag kom till jobbet så va min kollega som öppnade så
glad för att jag hade gjort så fint när jag stängde, jag hade lite prestations-
ångest men hon va mer än nöjd :) Åh va jag älskar mitt jobb och mina
kollegor men som alltid så är snart det roliga slut, jag håller på och
söker nytt jobb men jag önskar verkligen att jag fick stanna lite längre. 
Är så less på att hoppa runt och så trivs jag jätte bra och så måste jag
sluta :( jag vill verkligen få ett långtidsvik eller ännu bättre ett fast jobb. 
Vill bli vuxen, ha ett fast jobb, egen lägenhet, va helt själv-
försörjande. Jag ska fylla 27 och det är på tiden att jag växer upp. Är
så less på det här!
 
Men gymmet går toppen, skönt nog. Har kört 1-2 pass varje dag i 9 dagar,
så intensivt har jag aldrig tränat och så roligt jag tycker att det är har jag
aldrig tyckt, sen älskar jag att ha nån att träna med, som hjälper mig, som
puschar mig. Jag är faktiskt väldigt imponerad av mig själv och av A, vi kör
hårt på gymmet, vi peppar varann, vi ger inte upp. Jag är bara så orolig för
hur det kommer bli när jag flyttar, kommer inte alls bli lika mycket träning
och jag kommer må jätte dåligt över det, sa till A igår att det va synd att han
inte kunde vänta till i maj med att dumpa mig så jag hann koncentrera mig på
tävlingen och träna så mycket som jag kan. Haha. Jag älskar verkligen honom
av hela mitt hjärta och han är en sån person som jag behöver i mitt liv men inte
som pojkvän, nu är jag inte alls ledsen att det är slut, men när jag flyttar kommer
jag va ledsen. Vår relation är allt annat än okomplicerad men jag önskar att vi
kan fortsätta umgås som vänner när jag flyttar. 
 
Helgen har mest bestått av träning och sex. I lördags kollade vi på big hero 6 och
jag va skitsur på A för det för jag ville verkligen inte se den, den verkade värdelös.
Men så fel jag hade, jag har aldrig skrattat så mycket till en barnfilm förut eller gråtit
så mycket för delen heller, den va såååååå bra, älskade den. 
 
 
 
Imorse vaknade jag upp och hade så ont i halsen, har haft ont från och till sen i 
onsdags men idag kunde jag verkligen inte svälja så jag bestämde mig för att
va hemma och kurera mig, vilket känns värdelöst för nu har det onda försvunnit.
Blir även en vilodag från gymmet, har ångest och har varit rastlös hela dagen,
hatar vilodagar men mitt halsont kan ha att göra me att kroppen säger ifrån, den
måste få vila. Men imorrn ska jag va på topp igen! 
 
Har varit me Thea på hennes 4-årskontroll och hon va så duktig mitt lilla hjärta. Hon kollade synen,hörseln, färger,koordination öga-hand,vägdes och mättes och lite sånt. Det enda hon hade problem va att rita en huvudfoting, hon låg över sin viktkurva,inte mycket men nämnvärt samt att dom rekommenderade logoped vilket jag tycker är jätte bra men såklart tyckte inte P det och han skulle givetvis börja tjafsa, mitt framför Thea,åh jag blir så less :( när thea såg mig blev hon blyg och det gjorde ont. Ska hon va blyg inför sin egen mamma? Nä, jag måste hitta boende omgående! 
 
Väntar på att A kommer hem och sen ska vi äta middag och jag ska bara ligga i soffan och slappa :P 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!