Beach 2015 here I come

Igår gick vi och lade oss redan vid 9, superskönt tänkte vi och somnade direkt. 
Båda vaknade vid halv 2 och kunde inte somna om på kanske en timme och
så gick vi upp vid halv 10 idag. Jag va supertaggad för ett pass på gymmet, idag
blev det ben+cardio och jag lovar att jag har ont överallt nu, den känslan va länge
sen och jag har saknat det :P Det va bara jag och älsklingen på gymmet, perfekt! 
 
 
Vi körde på i ca 1,5 timme och sen gick vi hem, duschade och åt lunch. Jag åkte
iväg för att hämta Thea på dagis och så kom vi hem och slappade ett tag innan
jag började me middagen. Vi åt och så duschade jag Thea och vid kvart över 7
låg hon utslagen i soffan. Jag tänkte lägga mig snart också, är jätte trött och imorrn
ska vi till hässelby på äventyr :) får se om jag hinner köra lite cardio imorrn kväll när thea har somnat :) 
 
Hörs när vi hörs :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!